Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Wykorzystywanie przez pracodawcę - Norwegia

Czytali temat:
Sławomir, Janusz kumpel Grażyny Wiśniewski Marek D. Zbigniew Karpinski Lukasz Grodzicki N O Ewa Adam boj fra oszlo tampeza tampeza noregg m.michta pielęgniarka93 patryk901 Jakieś Damian911 (1335 niezalogowanych)
4 Posty
m.michta
(m.michta)
Wiking
Witam,
Pracuję sezonowo w Norwegii od 6 lat. Dotychczasowe kontrakty opiewały na 4 8 miesięcy. W tym roku po pół rocznym kontrakcie dostałam możliwość awansu do którego przygotowuję się już od 4miesięcy tj. Pełnię w firmie rolę kontrolera jakości za starą stawkę przez okres 4 miesiące. Właśnie dzisiaj dostałam nową umowę na rok w której to stawka się nie zmienia, nazwa mojego stanowiska także, a jedynie obietnicę że po pół roku stawka zostanie podniesiona. Na ile nie wiadomo. Pracodawca wymaga żebym dalej kontynuowała proces budowania systemu jakości za minimum. Czy to legalne aby ze wzrostem odpowiedzialności pracować za te same pieniądze tj minimum. Jestem przekonana, że jeśli nie zgodzę się na proponowane warunki zostanę wyrzucona z pracy, gdyż nie raz dochodziło w firmie do sytuacji mobbingowych ze względu na narodowość. Dodam, że praca wiąże się także z oceną pracowniczą, a także że posiadam adekwatne so stanowiska wykształcenie tj. Ukończone studia w zakresie zarządzania jakością. Bardzo dziękuję za odpowiedz wszystkim chętnym
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 5  
Odpowiedz   Cytuj
59 Postów

(WarmiaIMazury)
Nowicjusz
Odpowiadajac na Twoje pytanie, jest to lealne, aby pracowac coraz wiecej, z wiekszym zakresem odpowiedzialnosci, za te same pieniadze. Przepisy odwoluja sie tutaj do kontraktu czyli umowy pomiedzy pracownikiem a pracodawca.