Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Praca po studiach. - Norwegia

3 Posty
Jwaow
(Jwaow)
Wiking
Witam, jestem studentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Mechaniki i Budowy Maszyn. Zakochałem się w Norwegii. Chcę ukończyć studia pierwszego i drugiego stopnia, w między czasie rozpocząć naukę języka norweskiego. Czy znajdę dobrze płatną pracę po ukończonych studiach?

Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
106 Postów

(torsdag4)
Początkujący
Jwaow napisał:
Witam, jestem studentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Mechaniki i Budowy Maszyn. Zakochałem się w Norwegii. Chcę ukończyć studia pierwszego i drugiego stopnia, w między czasie rozpocząć naukę języka norweskiego. Czy znajdę dobrze płatną pracę po ukończonych studiach?
Pozdrawiam.


Jesli chodzi Ci o prace po wyzszych studiach to stanowczo NIE ale jak masz na mysli prace na budowie lub gdzies indziej to moze wezma Cie na pomocnika budowlanego przy zalozeniu ze bedziesz jakis jezyk znal dosc dobrze. Pozatym norweskiego nigdy nie nauczysz sie w polsce, mozesz go tylko liznac, tu sie rozne dialekty i norwedzy sami z soba maja problemy komunikacyjne nie mowiac juz o obcokrajowcach
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
59 Postów

(WarmiaIMazury)
Nowicjusz
Zdecydowanie masz szanse pracowac w swoim zawodzie i za dobre pieniadze. jesli myslisz o wyjezdzie na dluzej, polecam oczywiscie nauke jezyka. Nieprawda jest to, ze w Polsce sie jego nie nauczysz, acz oczywiscie z wyzszymi poziomami jest klopot, poniewaz brakuje lektorow i sa dostepni tylko w duzych miastach. W Warszawie, Krakowie, Lodzi nie jest najgorzej (te miasta znam).