Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Przeprowadzka i formalności - Norwegia

7 Postów
Dorota Zbys
(dorzby)
Wiking
Witajcie! Na wstępie dodam, że jestem nowicjuszem tutaj i proszę o łaskawość Planuję w przeciągu najbliższych miesięcy na stałe przenieść się do Norwegii i poszukać tam pracy. W Polsce pracuję i decyduję się na rozwiązanie umowy z dotychczasową firmą. Doświadczonych proszę o porady co zrobić jeszcze w Polsce, a co już w Norwegii? W Polsce pracuję już od ok 9 lat. Czy mogę się starać w Norwegii o zasiłek dla bezrobotnych z tego tytułu, że tyle lat pracowałam w Polsce? Jak wygląda norweski NAV? Rzeczywiście pomaga w znalezieniu pracy obcokrajowcom?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
360 Postów

(KonkoN)
Stały Bywalec
To ze pracujesz w Polsce to brawo dla Ciebie, NAV w niczym Ci nie pomoze jak rowniez inne instytucje w Norwegii do chwili otrzymania numeru personalnego. Bez kontraktu o prace nie zrobisz nic. Oferty pracy znajdziez na nav.no o raz finn.no. . Powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Dorota Zbys
(dorzby)
Wiking
Rozumiem. A jakie dokumenty będą mi potrzebne do rejestracji w NAV? Dokumenty w języku polskim wystarczą?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
704 Posty
MultiNOR Konsultant
(MultiNOR)
Wyjadacz
dorzby napisał: