Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Opinie pracy dla adecco( szczególnie pielęgniarek) - Norwegia

12 Posty
Sylwia Rowińska
(sylwinka25)
Wiking
Witam! Jestem pielęgniarka , zamierzam wyjechać do Norwegii za pośrednictwem biura Adecco.Prosze o Wasze opinie, może ktoś dla nich pracował!?Dzieki!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 4  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Andrei)
Wiking
Mysle ze dla samej siebie zrobisz lepiej,kiedy poszukasz sobie pracy bez posrednictwa owego biura..
poszukaj,poczytaj.
powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Grzes203)
Wiking
Myślę że na początek pośrednik to dobre rozwiązanie.
Pomogą Ci załatwić formalności i kurs językowy.
Jeżeli znasz język norweski to możesz darować sobie ich pomoc.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 5  
Odpowiedz   Cytuj
91 Postów

(Sykepleier84)
Początkujący
czesc, mam na imie maciek, jestem pielegniarzem , mieszkam od ponat roku i pracuje w zawodzie, wyjechalem z firma adecco, i chodz moi koledzyjuz poprzechodzili na stanowiska w komunie ja sie trzymam tej firmy, poniewaz adecco ocrania , p;omaga, jezeli chodzi o system zdrowotny w norwegijest calkowitie inny, oni pomagaja w adaptacji, ja zarabiam wiecej niz pielegniarka na stylingu w komunie, wszystko wlasciwie zalezy od ciebie... d mozliosci jezykowych, ja jeszcze popracuje w adecco bo mam lepsze pieniadze niz w komunie czy bezposrednio w szpitalu...
jestem im wdzieczny i mysle ze mamy udana wspolprace,
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -6  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Hilton)
Wiking
To jest bardzo zaskakujące ze masz wieksze pieniądze niz pracujący w komunie. Moze masz wiecej bo pracujesz wiecej nadgodzin??? A stawke godzinową masz nizszą.