Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Da się w ogóle rozpocząć pracę w tej Norwegii? - Norwegia

1 Post
Adriann
(Adriann)
Wiking
Tak jak w temacie, szukam pracy w Norwegii też Danii od początku września, siedzę przed tym kompem po kilka h dziennie (dosłownie) i szukam jakiejkolwiek pracy, wysyłam wszędzie cv, pytam jednej, drugiej, dziesiątej agencji i totalne zero, ani jednego telefonu. Na wysłanego e-maila jak ktoś w ogóle odpowie to jest cud. Z wykształcenia jestem inż. automatyki i robotyki, mam 24 lata, umiem dobrze język angielski, mam co prawda małe doświadczenie, bo kilka miesięcy na magazynie i utrzymaniu ruchu. Ja naprawdę nie oczekuję kokosów, zwykła praca fizyczna nawet za te 200 nok na starcie i możliwość długich dni pracy i byłbym wniebowzięty. Nie wiem, może macie jakieś propozycje gdzie uderzyć, jak pewnie się domyślacie nie znam norweskiego także portale typu finn, nav odpadają na starcie, jak tam w każdym ogłoszeniu jest wymagana znajomość języka norweskiego. Na ten moment to wszystko, życzę wszystkim miłego wieczoru.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
34 Posty
KonkoN
(KonkoN)
Nowicjusz
Siema.
Z polecenia - raczej odpada skoro nikogo tu nie znasz, finn lub nav to kwestia google translatora wiec dziwie sie troche, ze widzisz w tym problem. Pozostaje fb i wpisz sobie fraze ledige stillinger i szukaj w oparciu o te fraze grup, ktore Cie interesuja. Dzwon, wysylaj wolne aplikacje przez strone firm i moze Ci sie cos uda.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
Adriann napisał: