Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

7
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

2 Posty
Nowyyyy Nowyyyy
(Nowyyyy)
Wiking
Ja pracuję w Norwegii od 2 miesięcy. Mam stawkę 191 koron czyli najniższa jaka może być jako pracownik budowlany wedle przepisow , nie wiem czy pomocników to też obejmuje. Średnio wychodzi koło 3000 zł na tydzień mieszkanie (pokoj) 2200 zl miesiecznie. Więc zostaje 10000 przeje maks 1000 bo mnóstwo nawiozlem z Polski. To zostaje mi 9000 - zjazdy co jakiś okres. Dojzad do pracy zwracają z nawiazka ,komunikacja w Oslo jest bajeczna jeden bilet na wszystko. Reasumując chyba się opłaca. Jak masz jakie kolwiek pojęcie o budownictwie i język angielski to w samym Oslo pracy jest co nie miara. Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
56 Postów
sobek22
(sobek22)
Nowicjusz
S83 napisał:
3sort napisał:
Zupelnie bezsensowne jest wyjezdzac do N. W Polsce zarabia sie to samo!
Wam się już z tego dobrobytu przez 500+ we łbach poprzewracało. Zarób w Polsce na budowie ponad 315 nok na godzinę. Mam gwarantowane 50000 nok za 7.5 h pracy. Od razu nikt nie zarobi oczywiście tyle ale przynajmniej ma szansę że jakaś firma doceni jego kwalifikacje i go zatrudni a wtedy to już inna praca. I nie pierdzielcie że przy ich zarobkach jest drogo, bo w Polsce to jest drogo a płacę w stosunku do Europy gów.... E


to i nie stac ci na depozyt za wynajete mieszkanie
ale jak sie placi 52,2% topskatt to ile ci zostaje
na piwo w knajpie z tych 300kr moze ze 2 kupisz ,a w Polsce budowlaniec za 60 zl /h to moze nawet z kumplem sie upic w knajpie
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
62 Posty

()
Początkujący