Zgadzam sie z toba maciejko a moze klienci powinni stac z kartecza zawieszona na szyji dokad chca jechac? Jakis obled, jak ktos nie umie prowadzic firmy to niech sie za nia nie zabiera!
Ale najlepiej żerowac na nieświadomych niczego gosciach potem robiac ich w glupa... w jakich czasach my zyjemy? A niestety tak trafilam niechcacy, bo pojechalam na dworzec autobusowy zeby sprawdzic norweski transport rygge expressen bo jest duzo taniej, tylko akurat nie mieli wyjazdow na ta godz, i pech chcial ze wlasnie mnie ten starszy pan z POLBUSSa przewoznik zaczepil i spytal o transport, to czemu nie pomyslalam, nie mam tam nikogo, a dojechac musze na lotnisko... kierowca dzwonil przy mnie do biura potwierdzajac dane wyjazdu skad i dokad - Wiec chyba wiem skad dokad ma jechac, a znjaduje sie gdzie indziej, skad moge wiedziec gdzie jestem skoro nie znam Oslo, proste! Ja nawet nigdy o Torp nie slyszalam i pokiego grzyba tam mialabym jechac, ze firma wciska mi kit iz tam zamowienie zlozylam, zarty jakies czy co? Normalnie i doslownie CYRK NA KÓLKACH!!! Wiec tego cyrku nie zamawiajcie! Beda mieli nowy przydomek! Ale ciekawe kto zwroci mi koszty ktore pokrylam z wlasnej kieszeni za ich pomylke?! I szantaz ze jak nie pokryje kosztow promu i taksowki to wogole mnie nie odwioza na prom?! To jakis obled!!!! Skandal!!!