Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

12
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Aż 102 miejsca do ładowania elbili. To największy taki parking na świecie - Norwegia

Czytali temat:
jan paweł Jan Maryjan Pit Gross boj fra oszlo Łukasz Ch polskonorski Volvos idiota fiolet zaladownik (1091 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Aż 102 miejsca do ładowania elbili. To największy taki parking na świecie
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
GUEST .
(GUEST)
Wiking
"Całość obiektu otwarta została w marcu tego roku"

To ciekawe bo artykuł jest z 4 stycznia
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 7  
Odpowiedz   Cytuj
200 Postów

(freewoman)
Stały Bywalec
Producenci prześcigają się w zachwalaniu zalet wynikających z nowoczesnych układów hybrydowych i napędów elektrycznych, jednak nikt nie wspomina o tym, jak takie urządzenia reagują na temperatury poniżej zera...
W przypadku elektrycznych aut Audi i Mitsubishi, a także hybrydowych Toyot przedstawiciele producentów uważają, że w przypadku dużych różnic temperatur, zużycie energii elektrycznej na ogrzewanie wnętrza nieznacznie skraca zasięg. Jest to analogiczne do aut zasilanych tradycyjnym paliwem, gdzie w czasie zwiększonego poboru prądu użycie paliwa nieco wzrasta. Dodatkowo w czasie dużych mrozów, zasięg elektryka może być mniejszy, ponieważ pojemność baterii w niskich temperaturach się zmniejsza.
Chwalą te elektryczne "cacka" od A do Z w razie nadejścia zimy stulecia o silnych mrozach,to nawet taki parking nie pomoże
Ciekawe jaka będzie przyszłość elektryka w bardzo niskich temperaturach..
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 3  
Odpowiedz   Cytuj
296 Postów

(2sort)
Stały Bywalec
Nigdy!
Ale nie w tym cel.
Mozna psioczyc na elbiler ile tylko sie chce. Kochac rope tez. Problem jednak nie w tym Sceptykow nigdy nie bedzie brakowalo, szczegolnie takich, ktorym marzy sie wciaz komunistyczna polska. (czyt. pisowska) Epoka kamienia lupaniego nie skonczyla sie z powodu braku kamienia. I tak samo bedzie z ropa. Jezdze tesla juz trzy lata (wiem ze jestem glupi) i nie marudze. Dziala! Na wyjazd do zacofanej Polski mam diesla. A jak mi sie zatrzyma raz na 100 lat......to w czym problem? Oj, malkontenci ciezkie macie zycie Jak nie chcecie jezdzic............to trzeba zaczac chodzic. Ale jak tu chodzic przy -35?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
3258 Postów
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
freewoman napisał:
Producenci prześcigają się w zachwalaniu zalet wynikających z nowoczesnych układów hybrydowych i napędów elektrycznych, jednak nikt nie wspomina o tym, jak takie urządzenia reagują na temperatury poniżej zera...
W przypadku elektrycznych aut Audi i Mitsubishi, a także hybrydowych Toyot przedstawiciele producentów uważają, że w przypadku dużych różnic temperatur, zużycie energii elektrycznej na ogrzewanie wnętrza nieznacznie skraca zasięg. Jest to analogiczne do aut zasilanych tradycyjnym paliwem, gdzie w czasie zwiększonego poboru prądu użycie paliwa nieco wzrasta. Dodatkowo w czasie dużych mrozów, zasięg elektryka może być mniejszy, ponieważ pojemność baterii w niskich temperaturach się zmniejsza.
Chwalą te elektryczne "cacka" od A do Z w razie nadejścia zimy stulecia o silnych mrozach,to nawet taki parking nie pomoże
Ciekawe jaka będzie przyszłość elektryka w bardzo niskich temperaturach..



...skąd to upodobanie do złomu?
... disel na rope
...najchętniej Wulkswagen
...kupiony od Turka w Berlinie
...w przekonaniu ,że Niemiec
... jest za głupi ,żeby cofnąc licznik
...Tesla to inna bajka
... ale już na przykład
...elektryczny Golf
...super
...wygląda jak inne Golfy
...a przyspieszenie
...jak w dislu na rope
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -3  
Odpowiedz   Cytuj
200 Postów

(freewoman)
Stały Bywalec
bojfraoszlo napisał:
freewoman napisał:
Producenci prześcigają się w zachwalaniu zalet wynikających z nowoczesnych układów hybrydowych i napędów elektrycznych, jednak nikt nie wspomina o tym, jak takie urządzenia reagują na temperatury poniżej zera...
W przypadku elektrycznych aut Audi i Mitsubishi, a także hybrydowych Toyot przedstawiciele producentów uważają, że w przypadku dużych różnic temperatur, zużycie energii elektrycznej na ogrzewanie wnętrza nieznacznie skraca zasięg. Jest to analogiczne do aut zasilanych tradycyjnym paliwem, gdzie w czasie zwiększonego poboru prądu użycie paliwa nieco wzrasta. Dodatkowo w czasie dużych mrozów, zasięg elektryka może być mniejszy, ponieważ pojemność baterii w niskich temperaturach się zmniejsza.
Chwalą te elektryczne \"cacka\" od A do Z w razie nadejścia zimy stulecia o silnych mrozach,to nawet taki parking nie pomoże
Ciekawe jaka będzie przyszłość elektryka w bardzo niskich temperaturach..

...skąd to upodobanie do złomu?
... disel na rope
...najchętniej Wulkswagen
...kupiony od Turka w Berlinie
...w przekonaniu ,że Niemiec
... jest za głupi ,żeby cofnąc licznik
...Tesla to inna bajka
... ale już na przykład
...elektryczny Golf
...super
...wygląda jak inne Golfy
...a przyspieszenie
...jak w dislu na rope



Co do Tesli to ma ją Norweg,bo ma ją drugi norweg.. lub sąsiad norwega... takie jest podejscie do Tesli..
z resztą marek samochodow ,to jest swobodny wybor kazdego czlowieka
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 6  
Odpowiedz   Cytuj
200 Postów

(freewoman)
Stały Bywalec
bojfraoszlo napisał:
freewoman napisał:
Producenci prześcigają się w zachwalaniu zalet wynikających z nowoczesnych układów hybrydowych i napędów elektrycznych, jednak nikt nie wspomina o tym, jak takie urządzenia reagują na temperatury poniżej zera...
W przypadku elektrycznych aut Audi i Mitsubishi, a także hybrydowych Toyot przedstawiciele producentów uważają, że w przypadku dużych różnic temperatur, zużycie energii elektrycznej na ogrzewanie wnętrza nieznacznie skraca zasięg. Jest to analogiczne do aut zasilanych tradycyjnym paliwem, gdzie w czasie zwiększonego poboru prądu użycie paliwa nieco wzrasta. Dodatkowo w czasie dużych mrozów, zasięg elektryka może być mniejszy, ponieważ pojemność baterii w niskich temperaturach się zmniejsza.
Chwalą te elektryczne \"cacka\" od A do Z w razie nadejścia zimy stulecia o silnych mrozach,to nawet taki parking nie pomoże
Ciekawe jaka będzie przyszłość elektryka w bardzo niskich temperaturach..

...skąd to upodobanie do złomu?
... disel na rope
...najchętniej Wulkswagen
...kupiony od Turka w Berlinie
...w przekonaniu ,że Niemiec
... jest za głupi ,żeby cofnąc licznik
...Tesla to inna bajka
... ale już na przykład
...elektryczny Golf
...super
...wygląda jak inne Golfy
...a przyspieszenie
...jak w dislu na rope


Boy fra uszlo ja sie nie moge doczekac marki samochodu norweskiej produkcji.. ,albo jezdza szwedzkimi Volwiaczami lub nie swoimi Amerykancami typu Tesla
Szerokosci...
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
3258 Postów
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
freewoman napisał:
bojfraoszlo napisał:
freewoman napisał:
Producenci prześcigają się w zachwalaniu zalet wynikających z nowoczesnych układów hybrydowych i napędów elektrycznych, jednak nikt nie wspomina o tym, jak takie urządzenia reagują na temperatury poniżej zera...
W przypadku elektrycznych aut Audi i Mitsubishi, a także hybrydowych Toyot przedstawiciele producentów uważają, że w przypadku dużych różnic temperatur, zużycie energii elektrycznej na ogrzewanie wnętrza nieznacznie skraca zasięg. Jest to analogiczne do aut zasilanych tradycyjnym paliwem, gdzie w czasie zwiększonego poboru prądu użycie paliwa nieco wzrasta. Dodatkowo w czasie dużych mrozów, zasięg elektryka może być mniejszy, ponieważ pojemność baterii w niskich temperaturach się zmniejsza.
Chwalą te elektryczne \\\"cacka\\\" od A do Z w razie nadejścia zimy stulecia o silnych mrozach,to nawet taki parking nie pomoże
Ciekawe jaka będzie przyszłość elektryka w bardzo niskich temperaturach..

...skąd to upodobanie do złomu?
... disel na rope
...najchętniej Wulkswagen
...kupiony od Turka w Berlinie
...w przekonaniu ,że Niemiec
... jest za głupi ,żeby cofnąc licznik
...Tesla to inna bajka
... ale już na przykład
...elektryczny Golf
...super
...wygląda jak inne Golfy
...a przyspieszenie
...jak w dislu na rope

Boy fra uszlo ja sie nie moge doczekac marki samochodu norweskiej produkcji.. ,albo jezdza szwedzkimi Volwiaczami lub nie swoimi Amerykancami typu Tesla
Szerokosci...


...jest taki norweski samochod..
..BUDDY...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
296 Postów

(2sort)
Stały Bywalec
Ja tam wole diesla na rope niz diesla na benzyne.....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
zaladownik
(zaladownik)
Wiking
Jakie są ceny parkingów w Norwegii?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok