Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

kierowca autobusu w stavanger - Norwegia

3 Posty
Robert .
(rooro)
Wiking
Witam,
chcialbym sie czegos blizej dowiedziec na temat pracy jako kierowca autobusu w Stavanger ?
Jak wyglada czas pracy, sluzby, przerwy, urlopy ile mozna zarobic itp.??
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
29 Postów
anna S.
(anusia2000)
Wiking
Witam praca na stanowisku kierowcy jest super!(wszyscy kierowcy o tym wiedza) widzę ze nikt się nie odzywa jak zawsze ... jak polak chce przyjechać do pracy tym bardziej w Norwegii .Powiem krotko złóż CV na www veolia.no na e-mail a wyslij i czekaj napewno odpisze .Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
16 Postów
Piotr P
(Rumburak)
Wiking
Witaj. Jestem nowym kierowcą ale postaram się odpowiedzieć w takim stopniu w jakim wiedza moja jest wystarczajaca Czas pracy to z reguły 37, 5 h/tydzień. Teoretycznie można się "załapać" na 35,5 ale tylko teoretycznie. Pracujesz wedfług grafiku obowiązującego na okres 6 miesięcy ( też z reguły). Najgorsze są tzw "łamańce" czyli zmiany łamane- idziesz do pracy np. na 6, jździsz do 9, wracasz do domu na 3-4 godziny i znowu jeździsz np do 23. W takim układzie praktycznie cały dzień masz do d...y Nie jest to jednak tak częste żeby się wykończyć Ogólnie praca bezstresowa jeśli chodzi np o jakies uszkodzenia wozu (zdarzaja się)- od tego jest ubezpieczenie. Zarobki? Kokosów nie ma, na rękę dostaniesz jakieś 18 tyś. Jak uda Ci się dostań nadgodziny to wiecej ale nadgodziny się praktycznie skończyły, jest tak dużo kierowców, że nieczęsto się udaje coś dostać. Możesz robic tzw" timerbanki" czyli bierzesz jazdę poza grafikiem a'konto wolnego, np celem wyjazdu do Polski.Nazbierasz wolnego i jazda Jesteś w Polsce , a zapłacone masz bo wyjeździłeś. Jeśli znasz Norweski i to w stopniu