Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Korepetycje/nauka od podstaw - Norwegia

7 Postów

(Adriannape)
Wiking
Witam,
Jestem studentką 3 roku filologii norweskiej w Polsce, dodatkowo przez wiele lat mieszkałam w Norwegii oraz uczęszczałam do szkoły. Jestem również w trakcie robienia kursów nauczycielskich. Korepetycji udzielam wielu osobom od 4 lat. Podczas wakacji będę w Norwegii, konkretniej w Oslo. Jestem w stanie nauczyć języka od podstaw i zrobić intensywny kurs podczas wakacji. Mogę również dojechać do osoby zainteresowanej. Posiadam własne materiały. Cena oraz ilość godzin do uzgodnienia.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
km896450
(km896450)
Wiking
Hej
Będziesz w Norwegi podczas wakacji letnich ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 5  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów

(Adriannape)
Wiking
Hej, tak. jeszcze nie wiem w jakich dokładnie terminach, ale na pewno w wakacje na co najmniej półtora miesiąca.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
iwona26
(iwona26)
Wiking
Witam serdecznie chcę uczyć się norweskiego Ale nie zbyt mi to samej wychodzi . Jak u Pani wyglądają te lekcje czy jest jakaś szansa na korepetycje? Nou cenowo jak to wygląda? POZDRAWIAM
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów

(Adriannape)
Wiking