Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Fotografia - konkurs na fb - Norwegia

Czytali temat:
(1298 niezalogowanych)
7 Postów
Anna .
(anek93)
Wiking
Witam wszystkim Miłośników Norwegii !
Jestem zapaloną fotografką i biorę udział w konkursie na facebook'u, do wygrania jest wejściówka na warsztaty fotograficzne z Katarzyną Widmańską (o wartości 500 zł... )
Mam do Was ogromną prośbę ! Czy moglibyście wejść w poniższy link i kliknęli pod moim komentarzem "lubię to" ?
www.facebook.com/MagazynDN/posts/273251962768011?comment_id=1416327&notif_t=like

Mój komentarz jest schowany, dlatego trzeba kliknąć "Pokaż wcześniejsze komentarze", jest to pierwszy komentarz - Anna Wilk i należy kliknąć "lubię to" właśnie pod nim
Byłabym ogromnie wdzięczna za każde "lajknięcie" ! I oczywiście jeśli możecie udostępniajcie znajomym

Z góry wszystkim dziękuję ! :*

Tutaj możecie przeglądnąć moje zdjęcia, również z Norwegii
awilk.blogspot.com/
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
82 Posty
Marco Marcus
(Marc)
Początkujący
anek93 napisał:
Witam wszystkim Miłośników Norwegii !
Jestem zapaloną fotografką i biorę udział w konkursie na facebook'u, do wygrania jest wejściówka na warsztaty fotograficzne z Katarzyną Widmańską (o wartości 500 zł... )
Mam do Was ogromną prośbę ! Czy moglibyście wejść w poniższy link i kliknęli pod moim komentarzem "lubię to" ?
www.facebook.com/MagazynDN/posts/273251962768011?comment_id=1416327&notif_t=like

Mój komentarz jest schowany, dlatego trzeba kliknąć "Pokaż wcześniejsze komentarze", jest to pierwszy komentarz - Anna Wilk i należy kliknąć "lubię to" właśnie pod nim
Byłabym ogromnie wdzięczna za każde "lajknięcie" ! I oczywiście jeśli możecie udostępniajcie znajomym

Z góry wszystkim dziękuję ! :*