Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

młoda studentka szuka pracy :) - Norwegia

Czytali temat:
(6530 niezalogowanych)
6 Postów
Anna bbbbb
(Fiura)
Wiking
Cześć
Jestem studentka 2 roku Farmacji w Krakowie i bardzo poszukuje pracy na wakacje . Mogę zajmować się zarówno dziećmi jak i osobami starszymi ze względu na to ze posiadam wykształcenie medyczne (ukończyłam kurs pierwszej pomocy) , znam język Angielski w stopniu komunikatywnym wiec mogę pracować w restauracji czy hotelu . Sprzątam, gotuje wszystko co niezbędne jestem w stanie robić . Jestem wolna od lipca do połowy września wiec jeżeli ktoś z was albo z waszego otoczenie słyszałby o jakiejś ofercie pracy to byłabym wdzięczna o poinformowanie i jakieś dodatkowe informacje ! Dodatkowym ułatwieniem powinno być to że w Forde mieszka mój tata wiec w łatwiejszy sposób rozwiązałabym problem z zakwaterowaniem .

proszę o kontakt przez e-mail i bardzo serdecznie dziękuje i proszę o pomoc

Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów

(tonyjaa)
Wiking
Witam Cie Kasiu Pracuje w Forde..Popytam o prace dla Ciebie i jak cos bede wiedzial to Ci dam znac.Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2840 Postów
iksiński igrek
(retier1)
Maniak
tonyjaa napisał:
Witam Cie Kasiu Pracuje w Forde..Popytam o prace dla Ciebie i jak cos bede wiedzial to Ci dam znac.Pozdrawiam

...aktywnie i pożytecznie dla rodzaju ludzkiego....no i dla NAS
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -4  
Odpowiedz   Cytuj
1319 Postów
zdzicho dobry
(powiatowy myśliciel)
Maniak
piszesz że ojciec mieszka w Forde

więc czemu on nie znajdzie ci po prostu jakiegoś zajęcia

po co zawracasz głowę komuś na forum ??

nie rozumiem ludzi ??