Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Wywiad

„To była świetna przygoda!” – mówi Polak, który wystąpił w reklamie norweskiego napoju

Udostępnij
na Facebooku
8
„To była świetna przygoda!” –  mówi Polak, który wystąpił w reklamie norweskiego napoju

To była świetna przygoda! - mówi Dariusz Jóźwik, Polak grający w reklamie napoju SOLO fot. kadr z reklamy napoju SOLO

Polak wystąpił w reklamie znanego norweskiego napoju. Co dał mu ten występ, jak wspomina pracę na planie? Posłuchajcie!
Popularny napój „Solo” pojawia się niemal we wszystkich norweskich sklepach. W jednej z reklam tego produktu wystąpił Polak – Dariusz Jóźwik, który zgodził się opowiedzieć nam o pracy na planie, zabawnych sytuacjach, które wydarzyły się podczas nagrywania reklamy, i o tym, co dała mu przygoda z telewizyjnym występem.

Jóźwik apeluje również do Polaków mieszkających w Norwegii, aby wierzyli we własne siły i stawiali czoła nowym wyzwaniom!

Dzięki udziałowi w reklamie mogłem pokazać, że Polacy nie tylko pracują na budowach, ale też są w stanie osiągnąć coś innego. Cieszy mnie każdy polski prawnik, każdy polski lekarz w Norwegii i każdy Polak wykonujący w tym kraju zawód, który jest uważany za prestiżowy. Trzymam kciuki za Polaków w Norwegii, wierzę w Was i Wy też uwierzcie w siebie. Naprawdę jesteśmy wiele warci. Bardzo wiele! ~Dariusz Jóźwik, Polak z norweskiej reklamy napoju Solo

Cały wywiad możecie obejrzeć na naszym kanale video.
Polak w reklamie norweskiego napoju „Solo” [Wywiad] youtube.com/MojaNorwegia
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


krzysztof kowal

19-06-2016 23:06

Sympatyczny pozytywny człowiek wiec dla mnie na plus i pozdrawiam serdecznie.

Cortez1 N

19-06-2016 11:18

Jesli jakikolwiek Polak zamowi elektryka Norwega... mozna natychmiast zglosic na legevakt ostry przypadek tzw. "Maciarewicz syndrom". Nieuleczalne.

Cortez1 N

19-06-2016 11:11

kasia_sta napisał:
Aż tak dobrze to może nie było Ale na końcu ten norweski elektryk mówi, że jest bardzo zirytowany (zapewne ma na myśli te korki, przez które się spóźnił). Nasz polski bohater odpowiada mu wtedy, że to raczej on i jego żona powinni być zirytowani, bo mają się wprowadzać tutaj w ciągu dwóch dni (a jak widać, wiele pracy jeszcze przed nimi). Zatem to norweski elektryk przyszedł wykonać usługę dla Polaka, a nie odwrotnie.
------
... i w tym momencie wchodzi elegancki lekarz czy inzynier z piekna zona wykladowczynia na Uniwersytecie przedstawiajac sie, wraz z 12 ciorgiem dzieci jako sasiedzi. Oboje z Syrii czy z innej Erytrei, oczywiscie.
Publikum TV reaguje orgazmem zaprogramowane przez wtloczone w norweskie mozgi political correctnes.

kasia sta

19-06-2016 10:57

Aż tak dobrze to może nie było Ale na końcu ten norweski elektryk mówi, że jest bardzo zirytowany (zapewne ma na myśli te korki, przez które się spóźnił). Nasz polski bohater odpowiada mu wtedy, że to raczej on i jego żona powinni być zirytowani, bo mają się wprowadzać tutaj w ciągu dwóch dni (a jak widać, wiele pracy jeszcze przed nimi). Zatem to norweski elektryk przyszedł wykonać usługę dla Polaka, a nie odwrotnie.

Cortez1 N

19-06-2016 10:45

kasia_sta napisał:
Z reklamy wynika, że panowie remontują mieszkanie głównego bohatera reklamy, więc ten spot wcale nie powiela stereotypu \"polaka budowlańca\".
--------
Faktycznie - bardzo mi sie podoba ten fragment gdy norwescy robole budowlani podaja to Solo temu Panu Polakowi, ewidentnie wygladajacego na top menagera. I ta utapirowana z tipsami sprzataczka Norwezka.... zdychalem ze smiechu.

kasia sta

19-06-2016 10:30

Z reklamy wynika, że panowie remontują mieszkanie głównego bohatera reklamy, więc ten spot wcale nie powiela stereotypu "polaka budowlańca".

Mateusz Walkowiak

18-06-2016 22:14

"Mogłem pokazać, że Polacy nie tylko pracują na budowach, ale są w stanie osiągnąć coś innego...". Natomiast sama reklama tylko utwierdza stereotyp o polakach budowlańcach, panowie w reklamie zajęci są remontem

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok