Paweł ignaszak, (32 l.)

  • Miejscowość
    w Polsce
    Kalisz
  • Miejscowość
    w Norwegii
    slependen/Oslo
  • Znajomi 1
  • Odsłony profilu 3749
  • Posty 2

Zdjęcia (3)

Znajomi (1)

  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
  • Izabela :-) (Izulla)
    Izabela :-) 6 lat temu
    Hejka,
    Dzieki za "komplementa" ...ale bez przesady, calkiem przecietne ze mnie dziewcze :)
    Pozdrofka serdeczna,
    Iza.
    P.s. Nie moge niestety wysylac wiadomosci prywatnych....have no idea why, sth happened with my outbox.
    Klemmmmmm

    Widze, ze masz gadu...zaraz cos naskrobie :)
0
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) zdjęcie użytkownika
11-02-2017 21:07

Zlot czarownic :P

Angelika Z
4.8 (46 głosów)
15
Maciej S
12-02-2017 12:36

fajne te czarownice ;)"

Sławek S.
11-02-2017 21:45

miło tu

Paweł ignaszak
11-02-2017 21:06

ruchal bym wszystkie

Zobacz więcej komentarzy
Wyślij
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) artykuł
15-11-2016 19:53
Norweskie media o ekshumacjach ofiar katastrofy smoleńskiej: „Szukają dowodów rosyjskiego ataku”

Norweskie media o ekshumacjach ofiar katastrofy smoleńskiej: „Szukają dowodów rosyjskiego ataku”

Nie tylko polskie media obszernie piszą o ekshumacji ofiar katastrofy smoleńskiej – te norweskie także zajmują się tą sprawą.  Aftenposten uważa, że „rządząca partia PiS nigdy nie była zadowolona z wyników oficjalnego dochodzenia”, a NRK podkreśla, że polskie władze ...

16390
34
Ala Z
10-12-2016 00:13

Jak czytam wypowiedzi o Smolensku to szok.
Co nie wiecie ze przemowa Komorowskiego byla napisana dien przed wypadkiem.pokazane bylo w necie,szkoda ze nie skopiowalam ale szukajcie to znajdziecie.
Sluchaliscie wypowiedzi pilota z wczesniejszego samolotu co wyladowal 15 min. wczesniej, stracil prace belki z muduru i prawo do latania.Hmury nad Smolenskiem ? Dlaczego hmura z Czarnobylu idaca na Moskwe przwszla do europy. Dokument w nocy wywiad z starym ruskim pulkownikiem co ma jusz wszystko w du.. bo i tak malo zycia zostalo i mowi wkoncu prawde.
Ogladajcie dokumenty pewnie tez sa klamstwa bo nikomu nie mozna ufac nawet mezowi w 100% Pozdrawiam!

Krzysztof OK
09-12-2016 22:49

SENTEX napisał:
[quote]Karlik napisał:

zapomniałeś dodać ze w Polskiej historii mieliśmy Shoguna alias Komorowskiego i tuska który zastał Polskę murowana a zostawil sprzedana i teraz z banda poplecznikow w stylu Bienkowskiej smieja sie z brukseli, aa jeszcze jedno pamietacie pana Nowaka alias zegarek ktory korumpowal urzednikow państwowych jakos nie siedzi w Polskim wiezieiu znalazl posadke na Ukrainie ma przecież popleczników lewaków oni go skrzywdzić nie pozwolą....
To byl taki fajny rzad PO w stylu sowy i przyjaciol

Nie opowiadaj bajek,bo zadna lewicowa partia w Polsce nigdy nie popierala PO ani tymbardziej chronila jej dzialaczy,wrecz odwrotnie PO i PiS bez siebie by nie mogly istniec.Jesli jeden drugiego oskarza to czemu zaden z nich nie oglada swiata zza krat?Prawiczki same w koncu sie wykoncza

Zobacz więcej komentarzy
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) artykuł
24-06-2016 19:31
Kościół Norwegii i prawicowi politycy na paradzie równości. Jutro Oslo Pride przejdzie ulicami stolicy

Kościół Norwegii i prawicowi politycy na paradzie równości. Jutro Oslo Pride przejdzie ulicami stolicy

Jutro po raz pierwszy w paradzie równości Oslo Pride udział weźmie wysoka przedstawiciel norweskiego Kościoła, a także lider prawicowej Chrześcijańskiej Partii Ludowej (KrF). Szykują się także zmiany w prawie dotyczącym oddawania krwi przez osoby homoseksualne.

6048
1
Paweł ignaszak
24-06-2016 19:30

Treść komentarza została usunięta z powodu złamania regulaminu forum.

Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) artykuł
18-01-2016 21:25
Policja w Ålesund zatrzymała Polaka za „transfery z lotniska"

Policja w Ålesund zatrzymała Polaka za „transfery z lotniska"

W niedzielę policja w Sula koło Ålesund zatrzymała polskiego kierowcę pod zarzutem nielegalnego przewozu pasażerów. Mężczyzna nie miał przy sobie dokumentów uprawniających go do takiej działalności.

11900
15
toms14
08-03-2016 17:38

I dobrze..Polaczki wszedzie syfu narobia i kombinuja..za kraty z nim a potem won do Polski i niech tam dyma na PIS i spolke.

marco polo
20-01-2016 10:56

Pewnie zdążył już zarobić i kara nie bedzie straszna, mogł chociaż sie tak nie afiszować skoro nie ma licencji, a tlumaczenie ze moze nie ma, zapomnial , albo mial zamiar zrobić nie pomoze, zreszta w Polsce też sa wysokie kary wożenie bez licencji.Jeśliby chcial legalnie wozić to wiadomo, najpierw taxilojve a potem ruszanie na ulice, tutaj taxiarze donoszą uprzejmie bo tracą przez to klientow.pozdrawiam

sykel
20-01-2016 06:31


to i zone sobie wymysliles kociarzu kurwo i donosicieklu i do tego klamiesz w dupie byles i gowno widziales .to juz w Stawangerze nie ma lotnisk Andreju Rysku ,czy jak ci tam ,mendo

Zobacz więcej komentarzy
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) artykuł
05-01-2016 19:05
W jakich branżach łatwo o pracę? Prognozy ekspertów na 2016 rok

W jakich branżach łatwo o pracę? Prognozy ekspertów na 2016 rok

Jakie zawody będą popularne w 2016 roku? Gdzie szukać pracy, by znaleźć pewne zatrudnienie? Który fach warto mieć w garści?

8144
3
kordelas10
06-01-2016 16:08

"Paweł i", kobiety ze swojej rodziny wysłałeś już na ulicę, pod latarnie, czy założyłeś burdel w domu ... a sam zostałeś alfonesm?

Paweł ignaszak
05-01-2016 19:04

Prostytucja dziewczyny prostytucja !!! Ta branza nigdy nie zniknie i tu wasz sila i moc!

sM M
05-01-2016 18:33

jasne branza budowlana kto to pisze maskara

Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - dodał(a) zdjęcie
30-12-2015 18:33
Paweł ignaszak
0.0
Wyślij
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - dodał(a) zdjęcie
30-12-2015 18:33
Paweł ignaszak
0.0
Wyślij
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - dodał(a) zdjęcie
30-12-2015 18:31
Paweł ignaszak
0.0
Wyślij
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - dodał(a) nowy wątek
16-11-2015 20:35

Polacy w Askim

Hej Polacy w Askim. Niedawno przeprowadzilem sie z zona do Askim i z nasza cureczka i pomyslalem ze moze w jakis weekendzik fajnie bylo by sie spotkac i zintegrowac? Jak macie dzieciaki mezow zony to tym lepiej 1 Pozdrawiam dajcie znac ))

712
10
Zobacz więcej komentarzy
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) wydarzenie
03-09-2015 19:20
2015-09-14
07:00
Cała Norwegia


Już 14 września 2015 roku w Norwegii odbęda się wybory samorządowe. W tym roku ponad 56.000 Polaków posiada prawo głosu.  Redakcja Mojej Norwegii uparła się, żeby z tą informacją trafić pod strzechy i od miesiąca trąbimy o tym na naszym portalu.  W ...

26
shahiba
05-09-2015 19:34

Rasizm ,ksenofobia to jest karane w Polsce a w moim kraju klik
za pastawanych muslimow to sobie pozalujesz bo po IP komputera mozna w kilka godzin znalezc cwaniaka szczegolnie gdy ma sie wojka komendanta.

Art 212
» § 1.
Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.

» § 2.
Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


§ 3. W razie skazania za przestępstwo określone w § 1 lub 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego

Art 216
» § 1.
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

» § 2.
Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

§ 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego.

paragraf 2 bedzie idealny

Zobacz więcej komentarzy
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) artykuł
23-05-2015 20:46
Eurowizja 2015 – przed nami decydujący dzień

Eurowizja 2015 – przed nami decydujący dzień

Drugi półfinał Konkursu Eurowizji już za nami. Polska reprezentantka Monika Kuszyńska przeszła do finału.

2803
37
pawel piotr
27-05-2015 10:42




564 786

The alternative video for Polina Gagarina's Eurovision-2015 song "A Million Voices".

pawel piotr
24-05-2015 12:33

jasta pisze same klamstwa
taki prowokator placa mu za nabijanie postow
ale trzeba te klamstwa prostowac bo jeszcze jakis wasaty Janusz uwierzy co sie juz zdazalo


Nicole po ojcu
24-05-2015 12:22

wrzeszczot napisał:
a to ktos napisal ze jasta mysli ?

dowcip miesiaca


Kto napisał o tym? ???
Zreszta kazdy jest omylny....ktos kto dlugo jest na forum to zna jaste i nie wkreca sie w jego gatki...wiec ja mysle ze jesli ktos z nim ciezko dyskutuje tz ze lubi z nim sie przekamazac...
Tak na marginesie co jeden to madrzejszy na tym forum i czasami nie przegada sie co nie ktorych...wiec uwazam ze takixh jak jasta102 jest duzo wiecej ale bolem jest sie do tego przyznac...tylko jaste widzicie...
Jesli on coc napisze glupiego to zaraz z chopem trza pojechac ale jak jasta ma racje to z przyzwyczajeniaa tez trza mu pojechac. ..wiec czym co nie ktorzy roznia sie od jasta102? ??
Wiekszosc nic nie potrafi na tym forum tylko wyzywac- inteligenty szpagatowe sie znalezli
a teraz ruszyc swoje pc i powyzywac mnie za komentarz mam to gdzies co wy sadzicie,kazdy ma prawo do wyrazania swojej opini...

Zobacz więcej komentarzy
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) artykuł
21-05-2015 20:45
Lech Wałęsa przemawiał w Oslo Senter

Lech Wałęsa przemawiał w Oslo Senter

Wczoraj Lech Wałęsa był głównym mówcą podczas corocznego seminarium w Oslo Senter.

3191
62
bomba1
12-03-2016 11:53

jak tam Krystian85 twaja teczka tez byla w szafie Kiszczaka

John Born
04-10-2015 20:51

Krystian85 napisał:
[quote]born napisał:
[quote]Krystian85 napisał:
[quote]cysiek33 napisał:
[quote]born napisał:
Krystian85 napisał:
Wyrazy prawdziwego szacunku i glebolkiego podziwu dla heroicznej postawy tłumacza,który zapewne przekładał niezgłąbialne madrosci tego ,"któren sam pokonał Komunę".
15 sierpnia (TEGO Sierpnia) stalem pod brama stoczni gdy w/w ogłaszał ...koniec strajku.Potoczyło się jednak inaczej.....

ALE JAKIEŚ TAM RAPORTY ROBIŁEŚ DLA LECHA W. CZY NIE?


no wlasnie jak to z tymi raportami bylo TW krystian[/quote
-----------
Cysiu kochany : ależ oczywiście,że wysylalem - regularnie,mam pisemne Jego podziękowania. Był Szefem opozycji. To TW to....współpraca z kim więc, bo już się młodym pomyli?[/quote]

L.W. BYŁ TEŻ WSPÓŁPRACOWNIKIEM SB(!) DO CZEGO SAM SIĘ PRZYZNAŁ NP. W ROZMOWIE Z M. OLEJNIK(!) A SB W TWOIM PRZYPADKU JAK BYŁO? CHODZI O TE 8 LAT Z TWOJEGO ŻYCIA KRYSTIAN.[/quote
---------
SB miało zakaz zbliżania się do kogokolwiek z kręgu w którym funkcjonowalem. Kogo to dziś interesuje...[/quote]
Zakaz zbliżania wszystkich oprócz Ciebie?

Zobacz więcej komentarzy
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - skomentował(a) artykuł
18-05-2015 11:59
Niepodległość po norwesku

Niepodległość po norwesku

Wojskowe parady, pokazy militarnej mocy, prężenie muskułów. Uroczysta pompa, petardy i protesty. Narodowe święto Norwegii w niczym nie przypomina tych znanych skądinąd sposobów na upamiętnienie narodowych triumfów i traum. W Norwegii w dzień niepodległości ulicami ciągną ...

5211
26
Jan .
21-05-2015 22:15

malynor napisał:
Prosta odpowiedz, Na swoj wzor nas stworzyl i umilowal. Bez wzgledu na wiare. I tyle pisania , anowie.

Czyli Bog nie jest Katolikiem, a w ogole chrzescijaninem jedynie w 10%?
Wiedzialem...

T. H.
21-05-2015 22:05

Prosta odpowiedz, Na swoj wzor nas stworzyl i umilowal. Bez wzgledu na wiare. I tyle pisania , anowie.

Zobacz więcej komentarzy
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - dodał(a) post do tematu
11-05-2015 21:37

Wymiana Prawka kategorie ciezkie plus kod 95 .

Witam kochani. Dzis bylem w Staten Vegvessen wymienic Polskie prawko na Norweskie . Mam kat B,C,D plus kurs ukonczenia kursu na przewoz osob i przewoz rzeczy z Polski przetlumaczony na jez. Angielski. Poprosilem zeby mi wbito na podstawie tych kursow KOD 95 juz w te nowe Norweskie prawko. Ale pani w okienku powiedziala ze ona nie moze ,ze pierw musze wyslac te swiadectwa ukonczonych kursow do Lillehamer gdzie oni to rozpatrza i potwierdza i jesli potwierdza mam wrocic do Stattenes Vegvessen z potwierdzeniem ze wszystko ok i wtedy wbija mi kod 95 w Norweskie prawko. Ktos mial podobne doswiadczenie?

Ole_Nordmann
30-12-2016 22:06

prywatnie tak ale zawodowo nie, przy 1 kontoli je stracisz

TOMASZ STOLAREK
30-12-2016 19:14

Mam wlasnie problem i ciagle sie martwie i mysle o tym
Zameldowalem sie w Norwegii zeby miec staly numer personalny etc.
Pozniej nie mialem pracy bo byl przestuj i wrocilem do Polski jestem tu juz 9 miesiac
Zrobilem sobie w Polsce prawo jazdy na kat B. oraz na kat D
I teraz moje pytanie Czy moge poslugiwac sie polskimi prawo jazdami w Norwegii czy tez ktos bedzie je kwestionowal bo np powie ze powinienem zrobic je w Norwegii i tak dalej
Prosze o odpowiedz

POL SERWIS POL SRWIS
24-02-2016 12:11

co ma zrobic czlowiek ktory sie stara a nie zatwierdza mu tych kat ??? sa dwa wyjscia
1. zdac prawko w NO co wiaze sie z kosztami
2. wymeldowac sie z norweskiego systemu

to sa opcje. ja juz przeszedlem wszytsko.

najppierw kazali mi zdawac wszytsko, pozniej powiedzieli ze tylko egzaminy praktyczne, nastepnie ze tylko praktyke z C+E bo tj najwyzsza kategoria poczym jak juz sie zapisalem na praktyke zadzwonili i powiedzieli ze musze miec zaswiadczenie o autentycznosci moich kat i wyrobili mi prawko.

Zobacz więcej komentarzy
Paweł ignaszak (slependen/Oslo, Kalisz) - dodał(a) nowy wątek
11-05-2015 17:54

Wymiana Prawka kategorie ciezkie plus kod 95 .

Witam kochani. Dzis bylem w Staten Vegvessen wymienic Polskie prawko na Norweskie . Mam kat B,C,D plus kurs ukonczenia kursu na przewoz osob i przewoz rzeczy z Polski przetlumaczony na jez. Angielski. Poprosilem zeby mi wbito na podstawie tych kursow KOD 95 juz w te nowe Norweskie prawko. Ale pani w okienku powiedziala ze ona nie moze ,ze pierw musze wyslac te swiadectwa ukonczonych kursow do Lillehamer gdzie oni to rozpatrza i potwierdza i jesli potwierdza mam wrocic do Stattenes Vegvessen z potwierdzeniem ze wszystko ok i wtedy wbija mi kod 95 w Norweskie prawko. Ktos mial podobne doswiadczenie?

Ole_Nordmann
30-12-2016 22:06

prywatnie tak ale zawodowo nie, przy 1 kontoli je stracisz

TOMASZ STOLAREK
30-12-2016 19:14

Mam wlasnie problem i ciagle sie martwie i mysle o tym
Zameldowalem sie w Norwegii zeby miec staly numer personalny etc.
Pozniej nie mialem pracy bo byl przestuj i wrocilem do Polski jestem tu juz 9 miesiac
Zrobilem sobie w Polsce prawo jazdy na kat B. oraz na kat D
I teraz moje pytanie Czy moge poslugiwac sie polskimi prawo jazdami w Norwegii czy tez ktos bedzie je kwestionowal bo np powie ze powinienem zrobic je w Norwegii i tak dalej
Prosze o odpowiedz

POL SERWIS POL SRWIS
24-02-2016 12:11

co ma zrobic czlowiek ktory sie stara a nie zatwierdza mu tych kat ??? sa dwa wyjscia
1. zdac prawko w NO co wiaze sie z kosztami
2. wymeldowac sie z norweskiego systemu

to sa opcje. ja juz przeszedlem wszytsko.

najppierw kazali mi zdawac wszytsko, pozniej powiedzieli ze tylko egzaminy praktyczne, nastepnie ze tylko praktyke z C+E bo tj najwyzsza kategoria poczym jak juz sie zapisalem na praktyke zadzwonili i powiedzieli ze musze miec zaswiadczenie o autentycznosci moich kat i wyrobili mi prawko.

Zobacz więcej komentarzy
Polecane profile

Bliżej nas