MyCall wyróżnia swoich polskich klientów na Dzień Ojca
MyCall przygotował niespodziankę dla swoich polskich klientów z okazji Dnia Ojca. MyCall
specjalny film dla Polaków, którzy na co dzień mieszkają i pracują w Norwegii. Dodatkowo niespodzianką dla wszystkich klientów MyCall są darmowe połączenia oraz SMS-y do Polski przez cały 23 czerwca.
– Dobrze rozumiemy, że życie pisze różne scenariusze i często jesteśmy zmuszeni wyjechać z dala od tych, których kochamy najbardziej. Dzięki tanim rozmowom międzynarodowym, które oferuje MyCall, staramy się skrócić tę odległość i uczynić rozłąkę łatwiejszą do zniesienia – mówi Maja Galińska, koordynator marketingu w MyCall.
Maja Galińska dodała także, że Polacy są najważniejszą grupą klientów dla MyCall, dlatego ich pierwsza filmowa reklama jest skierowana właśnie do nich.
To może Cię zainteresować
23-06-2016 19:49
1
0
Zgłoś