Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

  • Ogłoszenia w Oslo, okręg miasta » 
  • Motoryzacja w Oslo, okręg miasta » 
  • Warsztaty w Oslo, okręg miasta

Warsztat samochodowy w OSLO FIX&SHINE

Oslo, okręg miasta  |   09-10-2014 14:26   |  Numer ogłoszenia: 34803
Warsztat samochodowy w OSLO FIX&SHINE

FIX AND SHINE NA GALGEBERG W OSLO

-SPAWANIE PLASTIKU
-PIASKOWANIE
-BLACHARSTWO
-LAKIEIRNICTWO
-MECHANIKA
-SMART REPAIR HBC SYSTEM,
NAPRAWY ESTETYCZNE WNETRZ
SZYKOWANIE SAMOCHODOW POD SPRZEDAZ

Zapraszamy na nasza strone www.fixandshine.com

Tel. + 47 451 419 92


Wymiana oleju
Pomozem Ci dobrać najlepszy olej dla Twojego samochodu a następnie sprawnie dokonają jego wymiany. W naszej ofercie znajdziesz oleje renomowanych takich jak Castrol , Mobil, Elf, Shell i Lotos. Podczas wymiany oleju w ramach bezpłatnego przeglądu sprawdzimy:
poziom i temperaturę zamarzania płynu chłodzącego
poziom i jakość płynu hamulcowego
szczelność silnika
filtr powietrza
pióra wycieraczek


Diagnostyka pojazdów
Testery usterek, zwane popularnie komputerami diagnostycznymi, stają się powszechnym wyposażeniem warsztatów samochodowych wszelkiego rodzaju. Nie ma od tego ucieczki - współczesne samochody wprost nafaszerowane są sterownikami elektronicznymi. Większość robót wymaga ich diagnozowania i dotyczy to zarówno prac przy układzie zasilania silnika czy układzie hamulcowym, jak i klasycznych napraw mechanicznych.
W razie wykrycia nieprawidłowości na desce rozdzielczej auta zapala się lampka sygnalizująca konieczność jak najszybszego odwiedzenia stacji serwisowej.
Usługi w zakresie OPON
Opony mają duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy, gdyż tylko one bezpośrednio stykają się z podłożem. Warto zadbać, aby były odpowiednio napompowane i wyważone, a bieżnik nie był płytszy niż 1,6 mm.
"Łysa" opona gorzej trzyma się jezdni, wydłuża się jej droga hamowania, oraz wzrasta ryzyko poślizgu na mokrej nawierzchni.
wymiany opon
sprzedaż opon różnych producentów
wyważanie kół
naprawa opon
Przeglądy samochodowe
Sprawdzaj na wiosnę i przed zimą:
Akumulator
Amortyzatory
Filtr kabinowy
Filtr paliwa
Filtr powietrza
Hamulce
Łożyska kół
Olej silnikowy i filtr oleju
Oświetlenie
Paski klinowe
Płyn spryskiwacza do szyb
Płyny hamulcowy i chłodzenia
Przewody gumowe
Przewody wysokiego napięcia
Stan opon i ciśnienie
Świece zapłonowe
Układ kierowniczy i zawieszenie
Układ wydechowy
Wycieraczki
Wymiana elementów zawieszenia
Jeżeli podczas jazdy po nierównej drodze słychać stukanie, najprawdopodobniej jest to oznaka wyrobionych elementów układu kierowniczego lub zawieszenia. Z uwagi na Twoje bezpieczeństwo i komfort jazdy, powinny one natychmiast zostać wymienione na nowe. Przynajmniej raz w roku sprawdzaj stan amortyzatorów. Amortyzatory zużyte w 50% powodują, że już przy prędkości 50 km na godzinę droga hamowania wydłuża się o 2 metry. Przy mokrej nawierzchni i zużytych amortyzatorach możesz wpaść w poślizg już przy prędkości 81 km/godz. Hałas dochodzący z koła samochodu może być oznaką zużycia łożyska. Zużyte łożysko należy natychmiast wymienić. Dalsze jego użytkowanie doprowadzi do uszkodzenia koła, a w skrajnych sytuacjach do jego zablokowania, co może być przyczyną wypadku drogowego.
wymiana amortyzatora
wymiana łożyska przedniego i tylnego
wymiana osłony gumowej przegubu
wymiana końcówki sworznia
wymiana tuleji wahacza
komputerowy test amortyzatorów


Hamulce
Systematycznie kontroluj stan hamulców i pamiętaj, że minimalna grubość klocka hamulcowego nie może być mniejsza niż 2 mm. Przegrzane, zbyt cienkie lub nierówne tarcze hamulcowe należy natychmiast wymienić na nowe. Przy każdej wymianie tarcz należy koniecznie wymienić klocki hamulcowe.
wymiana klocków
wymiana tarcz
wymiana szczęk hamulcowych
wymiana cylinderków
czyszczenie klocków hamulcowych
czyszczenie szczęk hamulcowych



Tłumiki
Układ wydechowy nieprawidłowo dobrany do oporów przepływu, pojemności, zasad pracy i mocy silnika, może przyczynić się do osłabienia osiągów jednostki napędowej. To z kolei skutkować może zmniejszoną mocą i momentem obrotowy silnika przy jednoczesnym podwyższonym zużyciu paliwa, a w skrajnym przypadku doprowadzić może do przegrzania silnika, skrócenie jego żywotności i konieczności remontu.
wymiana tłumika środkowego
wymiana tłumika końcowego
wymiana katalizatora

Skrzynia biegów
W nowoczesnych samochodach występują dwa rodzaje skrzyni biegów – ręczna i automatyczna. W obsłudze ręcznej skrzyni biegów niezbędne są następujące elementy: sprzęgło, pedał sprzęgła oraz dźwignia zmiany biegów. Sprzęgło odpowiedzialne jest za przeniesienie mocy z silnika do skrzyni biegów. Dokonuje się tego za pomocą tarczy sprzęgła, której powierzchnia wykonana jest z materiału użytego również w okładzinie szczęk hamulcowych. W miarę upływu czasu powierzchnie tarczy sprzęgła zużywają się - dlatego tarczę należy regularnie wymieniać. Zużycie sprzęgła zależy od wielu czynników. Zużyte sprzęgło możemy rozpoznać, kiedy:
występują trudności ze zmianą biegów lub wrzuceniem na tzw. „luz”
wzrastają obroty silnika, ale prędkość się nie zmienia
trudno jest wjechać na wzniesienie
w środku samochodu czuć swąd spalenizny
Regeneracja filtrów DPF
Wymiana filtra nie jest już konieczna. Dla klienta oznacza to obniżenie kosztów, a zarazem zwiększenie jego zadowolenia. Preparat czyszczący zostaje bezpośrednio wtryśnięty przez dostępne otwory na filtr cząstek stałych. Tam rozpuszcza nagromadzoną sadzę, która następnie zostaje spalona w ramach programu regenerującego ręcznie uruchomionego w samochodzie.

Jeśli samochody jeżdżące na dieslu poruszają się głównie na krótkich odcinkach, filtr cząstek stałych w układzie wydechowym nigdy nie jest lub rzadko bywa wystarczająco ciepły, aby móc spalać zgromadzone tam cząstki sadzy. Skutek: filtr cząstek stałych zatyka się. W takim przypadku automatycznie włącza się pogram regeneracyjny, podczas którego wtryskiwana jest większa ilość paliwa, aby wytworzyć wyższą temperaturę. Jednak podczas określonej pracy silnika, jak np. w ruchu miejskim lub przy długich korkach, regeneracja nie jest możliwa.
Zawieszenie i układ kierowniczy
Nowoczesne zawieszenie i układ kierowniczy składają się z wielu elementów, które powinny być okresowo sprawdzane. Uszkodzone amortyzatory, resory, tulejki, sworznie, wahacze lub inna część układu kierowniczego i zawieszenia mogą utrudnić panowanie nad pojazdem, nierówne zużycie opony, stukające odgłosy, nieefektywne hamowanie i niewygodne prowadzenie, co z kolei może doprowadzić do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem.

Sprawdz referencje dla FIXANDSHINE na mittanbud

Facebook FixAndShine

www.fixandshine.com  

Tel. + 47 451 419 92




Zobacz więcej zdjęć


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok