Sobota 2 Sierpień
Ashburn
teraz 18º C
teraz
jutro 23º C
jutro
  • Brzoskwiniowa tarta

    Brzoskwiniowa tarta

    Dziś mam dla Was sprawdzony przepis na słoneczną brzoskwiniową tartę. Sposób na jej przygotowanie jest bardzo prosty i nie wymaga posiadania specjalnej foremki do tart.

  • Selfie za kółkiem

    Selfie za kółkiem

    200 tysięcy Norwegów robi sobie zdjęcia będąc za kierownicą samochodu.

  • Design po norwesku

    Design po norwesku

    W dzisiejszym artykule z cyklu na temat norweskiej kultury postaramy się odkryć pojęcie „skandynawski design” i zaprezentować Wam ciekawych norweskich ...

Usługi multinor Usługi, które wybrały tysiące Polaków w Norwegii

Ogłoszenia promowane

Kącik języka norweskiego

Tłumacz
Przetłumacz
Odwołanie od Podatku w Norwegii

Snorkling with Orca\\\'s and humpback whales outside Krøttøy in northern Norway. Filmed by Vidar Skålevik with GoPro Hero 2.

Snakkerek

Ostatnia odpowiedź:
21:05 01.08.2014
  • mortennor: http://www.youtube.com/watch?v=JpZ0_c--0jc
  • agnieszka31: Witam szukam pracy w Haugesund moze ktos cos slyszal,sprzatanie lub produkcja.
  • kambruk: witam szukam pracy w norwegi przy układaniu kostki brukowej i granitowej gdybybktos cos słyszał , odwdziecze się,pozdrawiam
  • Agnes*: Witam ,szukam pracy w Molde.Sprzatanie albo produkcja ...ma ktos jakies namiary ?
  • micdzi: osbornn dzieki sprawdze :)
  • PaulaPe: WYJAZD SPOD OSLO...
  • rob.102: Witam wszystkich szukam pracy w warsztacie jako Mechanik ,moze ktos cos slyszal ?
  • robin1: a w strone bryne jedziesz
  • PaulaPe: HEJ, POSZUKUJE OSOBY DO WSPÓLNEJ PODROŻY AUTEM DO POLSKI, MIESZKAM PPOD OSLO. TERMIN: PO 13 SIERPNIA DO USTALENIE :D META BYDGOSZCZ.
  • robin1: ogrodnik skad jestes
  • robin1: o łatwiej o fajki
  • maxxio: szukam vódeczki w Jönköping
  • robin1: nawijaj ogrodnik
  • pracownikogrodnik: a ja szukam " kontaktów" priv please
  • osbornn: MICDZI: ladne domki we frafjordzie polecam
  • osbornn: czesc
  • adeq123: hei, Jestem nowy w Kristiansand. Jestem inżynierem. Szukam znajomych do pogdania ;)" m. 48646363
  • micdzi: ktos poleca fajnie niezadrogie domki letniskowie/ kempingi niedaleko Stavanger? :) pozdrawiam
  • dziuniek19: szukam ludzi z okolic sandvici lub honefoss zeby sie spotkac pogadac wypic na wekendach
  • adi_stavanger: zabieram na rybki w Stavanger. chętnych co chcą połowić i dolożyć się do paliwa zapraszam tlf.46581361
  • Krist82: W Oslo i okolice
  • KatyHa: Witam, szukam pracy w Bergen. Sprzątanie lub produkcja. Ma ktoś jakieś informacje? :)
  • Krist82: Malarz ma trochę wolnego czasu...
  • robin1: hejka
  • Tombox: kjh;h;ih;iohkl
  • Tombox: nmm
  • sopel28: :P
  • ewulka: hej kochani jest tu kto?
  • robin1: witam
  • agnieszka31: :P
  • agnieszka31: Hej ,jest ktos kto sie wybiera 12 sierpnia z Haugesund do Gdańska
  • rwrona12: Szukam pokoju do wynajecia w ASKER
  • SweetSensi: Ma ktoś ochotę dziś lub w najbliższych dniach wpaść do Porsgrunn spotkać się, pogadać, wypić coś. Nie jestem tu na stałe, także nie mam znajomych i jest straszna nuda ;d Pozdrawiam :P
  • water999: jest kto
  • JankoMuzykant: "prawie" LIVE https://www.youtube.com/watch?v=-m7VVgaRFio Tomorrowland, gdyby ktoś chciał być, a nie mógł
  • JankoMuzykant: A w Oslo to się dzisiaj coś ciekawego dzieje?
  • asiulanor: cześć, mam do przewiezienia paczkę z gdańska do drammen, ktoś coś :)
  • JankoMuzykant: Za tydzień wybieram się do Drammen i jak za bardzo zaszaleję, to opiekunka może się przydać ;)"
  • Felcia: Szuka ktos może opiekunki do dziecka w Drammen lub okolicy ? :)
  • pawelwoj: tel 46279720
Nie jestes zalogowany. Aby napisać wiadomość  
  lub
Multinor - maksymalny zwrot podatku z Norwegii

Dobrze oceniane zdjęcia



Bliżej nas