0
Nowe zdarzenia
  • Zamknij widget
  • Zamknij widget (na zawsze)
0
Filtr zdarzeń:
wszystkie
blisko mnie
-MultiNOR
7dd98e0a28ca2c05900aae0dd62f3147
Niedziela 30 Sierpień
1 NOK 0.4501 PLN 0.31 %
Ashburn
teraz 21.1º C
teraz
jutro 31.6º C
jutro

Kalendarz wydarzeń w Norwegii

Ogłoszenia promowane

Kącik języka norweskiego

Tłumacz norwesko-polski i polsko-norweski
Przetłumacz

27 czerwiec - 9 lipiec 2015 r.To 4 etap rejsu Morskim Szlakiem Polonii 2015r w rejsie na Spitsbergen . Trasa z Trondheim do Bodo przedłużyła sie na Lofoty . To mój kolejny rejs na pokładzie ...

Snakkerek

Ostatnia odpowiedź:
13 godzin temu
  • kameleon44: hej alesund ma ktoś jakieś procenty na sprzedaż
  • pawelatb2: do zabrania komplet felg 18" z Oslo do Trømso 46552060
  • kameleon44: jedzie ktoś może z Alesund do Szczecina lub okolic za ok tydzień lub dwa, mam złamaną nogę z chęcią dołożę się do kosztów podróży. tel.48664962
  • sim.wierzbicki: Tlf 46248252
  • sim.wierzbicki: Do Gdyni auto osobowe 3200nok
  • paralotniarz: Leci ktos do Dubaju w pazdzierniku????
  • LAWETA: do szczecina 2tys auto
  • LAWETA: witam jade do polski w piatek autolaweta 1,6t zbiore auto 0048606193844
  • pearl_71: Szukam transportu z Polski najlepiej do Bergen, ale rozważę każdą inną trasę, w pierwszych dniach września :)
  • mariomaj: zabiore z Oslo na lotnisko w Sandefjord-Torp 29-08-2015 lot do Lublina za drobną opłatą do 4 osób auto :)vw Touran ;)"tel.92515075
  • mariomaj: witam
  • piotrfast26: JAKI koszt lawety z oslo do gdyni?
  • lady_marmolada: szukam opiekunki na jutro! Pilne 96716179
  • Fancy18: grzesber1 Krynicka Regnskap AS INDUSTRIVEIEN 33 Sandvika 0047 67 54 01 75, mob: 47 81 01 98 Dobra księgowa napewno się dogadasz.
  • LAWETA: witam jade do polski w piatek autolaweta 1,6t zbiore auto 0048606193844
  • Kuba77141: jest tu ktos ? ;d
  • Ad19690812: beneksbaat, co potrzebujesz ?
  • MarcinJanisz: Siemka
  • beneksbaat: szukam komputerowcas w ski lub okolicach
  • Dooominiqqaa: szukam pracy na produkcji Oslo ktoś coś ??? priv
  • jendrek2: hej
  • jestemwmarkecie: kupie bilet na Metallice, pm
  • szatyn: hey.jadę na lotnisko torp na samolot do Wrocławia w niedzielę ok. godz.19 ,mogę zabrać 2 osoby z Hokksund ,jak ktoś chętny to dzwonić 46575048
  • agnieszka31: Zapłacę za pomocw znalezieniu pracy ,Haugesund.
  • jestemwmarkecie: ktos z bergen chce sie pozbyc biletu na metallice ?
  • jestemwmarkecie: ktos z bergen chce sie pozbyc biletu na metallice ?
  • pitek57: szukam.kochajacej i inteligentnej dziewczyny do konspiracyjnego ukladu,bez zobowiazan za wynagrodzeniem :P
  • LAWETA: oddam gratis przyczepe cempingowa oslo 41180302
  • beneksbaat: mechanik potrzebny do wymiany sprzegla w vw sharan 4X4 pisac na priv
  • mariomaj: śpicie?
  • cupcakefury: niezle..
  • grzesbeer1: ma ktos namiar na ksienkową w okolicach oslo która ma wolne miejsce
  • grzesbeer1: witam potrzebuje pomocy przy uporzątkowaniu papierów z skatt potrzebuje osoby np ksiengowego pozdrawiam
  • pawiu: szukam mieszkania 2,3 pokoje w Bergen
  • EwelinaFijalkowska: Hej. Szukam mieszkania do wynajecia Oslo i okolice Oslo, najlepiej blisko do stacji pociagow... priv.
  • igi78: :P :P :P :P
  • igi78:
  • memorex: witam,szukam pokoju do wynajecia od zaraz w okolicach Langhus,Ski,Siggerud,cokolwiek w poblizu,tel.96800964
  • agnieszka85: dzieki zapytam..pozdr marcintomi :8
  • jacekjuka: szukam na Volen jakiegos miejsca gdzie moge zwodowac ponton i spokojnie zaparkowac
Aby napisać wiadomość należy być zalogowanym
Multinor - maksymalny zwrot podatku z Norwegii

Dobrze oceniane zdjęcia


7dd98e0a28ca2c05900aae0dd62f3147

Bliżej nas