24.08
Środa
1 NOK

0.06 gr
0.463 PLN

Informacje

Szukaj znajomych w Norwegii

Płeć:
Wiek: 18 - 99
Miasto:
Szukaj

Społeczność

Na forum
Dodaj wpis

Ogłoszenia

Wydarzenia w Norwegii

Polecane filmy

Wspólne przejazdy i loty

Praca w Norwegii

A może Praca na budowie w Norwegii? DNI OTWARTE W LONDYNIE

OPEN DAYS FOR CONSTRUCTION SIE JOBS WELCOME! We look for specjalists: - Formwork carpenter - ...

PILNA REKRUTACJA - Cieśla szalunkowy / Forskalingsnekker OSLO

Clockwork Recruitment sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego nr 11 624 należącą do Clockwork Bemaning AS - ...

MALARZE BUDOWLANI

Co-oP Recruitment and Training Certyfikat 11490 Poszukiwani MALARZE BUDOWLANI !!!  ...

Zobacz więcej ofert

Język norweski

Tłumacz norwesko-polski
0
Agnieszka B (Oslo, Kraków) - dodał(a) zdjęcie
27 minut temu
Agnieszka B
4.0 (1 głos)
Wyślij
Michal K. (Oslo, Piotrkow Trybunalski) - skomentował(a) zdjęcie użytkownika
41 minut temu
Michal K.
0.0
2
Michal K.
42 minut temu

Dzieki :)

Hub Ert
8 godzin temu

Piekny :-)

Wyślij
marcin nosek - dodał(a) ogłoszenie
43 minut temu

dom do wynajecia

dom do wynajecia w wiecej info 94 29 12 60

Aneta Teresa (H, B) - ma nowego znajomego
1 godzinę temu
Krzysztof Biernat
BYDGOSZCZ
Znajomi: 3
Posty: 0
Z nami od: 2 dni temu
Krzysztof Biernat (BYDGOSZCZ) - ma nowego znajomego
1 godzinę temu
Aneta Teresa
H, B
Znajomi: 6
Posty: 35
Z nami od: 17-10-2010
rafał wopp (oslo, międzywodzie) - ma nowego znajomego
2 godziny temu
MYA
Znajomi: 1
Posty: 0
Z nami od: 15-10-2015
MYA - ma nowego znajomego
2 godziny temu
rafał wopp
oslo, międzywodzie
Znajomi: 8
Posty: 0
Z nami od: 23-06-2012
Zbigniew Ziobro (Oslo, Opole) - dodał(a) ogłoszenie
2 godziny temu
Przytulne mieszkanie do wynajecia w Askim Sentrum

Przytulne mieszkanie do wynajecia w Askim Sentrum

WitamDo wynajecia przytulne, 60m2 mieszkanie w Askim Sentrum. Jest ono po remoncie, lazienka w kafelkach.Mieszkanie 2 pokojowe, z oknem na centrum handlowe.Jest dostepne juz od poczatku wrzesnia. Cena to 8000kr plus prad i internet. Ogrzewanie w cenie. Do tej kwoty nalezy doliczyc 2 ...

TOMSZYK25 TOMSZYK25 (MOSS, szyk) - dodał(a) ogłoszenie
3 godziny temu
pepsi, fanta, coca-cola

pepsi, fanta, coca-cola

WITAM.Mam do sprzedania:4x2l pepsi - 70kr4x2l coca-cola- 70kr4x2l fanta- 70kr12x1l mleko 3,2% (data ważności styczeń 2017r)ceny podane za jedną zgrzewkę 4x2l. przy większej ilości zamówienia  na terenie oslo, moss  i okolice mogę przywieść pod wskazany ...

Chat
Ostatnia odpowiedź:
4 dni temu
  • moldorf: hej, jade osobowką jutro do Trodheim z mazowieckiego, jezeli ktos chce sie zabrac to prosze o kontakt
  • cupcakefury: szukam trocin do worka treningowego,ktos wie cos?
  • BARBARA KOZEK: stylizacja paznokci raelingen i enebak chętne panie zapraszam barbarakozek1@o2.pl
  • Iga93: witam mam na sprzedaż orginalne damskie rękawiczki michael kors może ktoś zainteresowany ? :)
  • djqki: Witam Posiadamy jeszcze wolne miejsca na przejazd Ostrów Wlkp.-Oslo. http://www.mojanorwegia.pl/ogloszenia/uslugi/transport_+paczki_+przeprowadzki/67315/przewoz+osob+ostrow+wlkp.+-+oslo.html
  • jano73: Handel widzeze sie odbywa
  • Pepik84: tzn 110 kr
  • Pepik84: 110 zł od osoby w tym sa bramki i prom benzyna jazda w cztery osoby
  • Pepik84: Ktoś chetny na jazdę jutro do Szwecji na zakupy promem(Sandefjord do Strömstad) na promie Duty free Alco na promie 169 kr litr smirnoff papierosy 399 tel 46595282
  • LukaszC: Co się tu wyprawia
  • cupcakefury: szukam trocin do worka treningowego,ktos wie cos?
  • rafal6: ktos
  • rafal6: witam jest ktos
  • Olaf777: sztanga mallboro na røa
  • Tomy: 2 litry alkoh. krupnik jest chetny w Oslo.
  • ggvgvbbbb: Brawo Polacy !! Zawsze wspieracie sie wzajemnie, pomagajac sobie budujemy sile naszego kochanego narodu.POLSKA TO MY ..i kazdy z osobna.Tak trzymac rodacy
  • grzekaczka: malarza ,snekkera odpowiedzialnego fachowca ,ne naduzywajacego alkoholu potrzebuje 47840651
  • mario66: nissan primera tanio oddam,diesel 97r,po rozrzadzie
  • ANDREAS66: hejka, szukam literka na dzisjaj ma ktos odstapic
  • mariusz22: Witam. Szukam transportu z Drammen do Goteborga w najbliższych tygodniach.
  • rider: W jakim banku w Oslo(adres) można łatwo założyć konto i szybko otrzymać kartę płatniczą,na dobrych warunkach?
  • sebeke90: http://www.mojanorwegia.pl/forum/view/4/pytania_o_prace-_biznes-_podatki-_formalnosci_i_urzedy/406448/usuniete-konto-do-zwrotu-podatku.html#406448 jesli moze ktos zajrzec obeznany w temacie. Pzdr!
  • adacho4380: wolne miejsce Notodden-Gdańsk na wtorek 6-8-2016 tel 96725775
  • Menka109: Witam. Dam prace !! Sprzatanie domkow od jutra . Wiecej inf na priv.
  • paul19: jade do oslo z nowego sacza 2.07 sobota zabiore 1 osobe tel.91276468
  • DCBA: https://www.youtube.com/watch?v=S5h9rjAGUY4
  • mysza45: Dzięki tropik :)
  • MalgorzataAnna: Pokoj do wynajecia w Larvik wiecej info na priv
  • tropik: Aco do Elwiry , to kiedy ta impreza? :P :P
  • tropik: Sorry ale to nie bylo do Elwiry ,tylko do myszy z tym transportem na Torp. :) :)
  • tropik: Czesc Elwira.tutaj masz nr .tel .96668614 polbus
  • Elwira33: moze ktos chetny z skedsmo na impreze??\
  • Krychyu: Znaleziono portfel z Polskim dowodem osobistym na nazwisko Adam M.
  • Krychyu: Znaleziono portfel z Polskim dowodem osobistym na nazwisko Adam M.
  • Krychyu: Znaleziono w autobusie portfel z Polski dowodem osobistym na nazwisko Adam M.
  • gilus78: Witam szukam dodatkowej pracy więcej info na priv
  • rybcia65: l
  • mariomaj: witam jadę jutro tj 15.06 do Sandefjord Torp lot do Warszawy zabiorę 4osoby wiecej info na WSpólny Przejazd na stronie MN :)
  • mariomaj: Witam
  • MalgorzataAnna: Pokoj do wynajecia w Larvik od lipca wiecej info na priv.
Wyślij
  • :)
  • :(
  • :P
  • :D
  • :|
  • ;)"
  • ;("
  • :O
  • :8
  • :3
  • :S.
  • :]
  • :?
  • :@
  • :*
  • <3
 
Najpopularniejsze statusy podatkowe:
  • pendler do rodziny oraz pendler samotny
  • II klasa podatkowa
  • ulga 10%
  • ulga dla rybaków i marynarzy
  • rozliczenia standardowe
 
Polskie dokumenty do norweskich instytucji muszą być przetłumaczone na język norweski. Najlepsze tłumaczenia standardowe i przysięgłe na rynku. CV norweskie

Dostosujemy Twoje CV do norweskiego rynku pracy.
 
  • wszystkie dzieci do 18 roku życia,
  • również na dzieci w Polsce,
  • także na dzieci adoptowane i przysposobione,
  • także dla rodziców nie będących w związku małżeńskim lub po rozwodzie,
  • wyrównanie zasiłku do 3 lat wstecz.
 
Zasiłek przysługuje świeżo upieczonym rodzicom żyjącym w Norwegii, również w przypadku adopcji. Możecie otrzymać ponad 50 tygodni urlopu rodzicielskiego.
Becikowe wypłacane jest ubezpieczonej w Norwegii matce w momencie urodzenia lub adopcji dziecka.
 
Komu przysługuje zasiłek dla bezrobotnych:
  • osobom, którym wygasła umowa/kontrakt,
  • osobom, które zostały zwolnione/zwolniły się same,
  • pracownikom skierowanym przez pracodawcę na permittering.
Możesz uzyskać ponad 60% swojej podstawowej pensji.
 
Nie jesteś zdolny do wykonywania pracy z powodu choroby?
Możesz otrzymywać zasiłek chorobowy. Jeśli po zwolnieniu lekarskim nadal nie możesz pracować, złóż wniosek o zasiłek rehabilitacyjny.
Możesz uzyskać nawet 100% dotychczasowego wynagrodzenia.
 
Druki E-106/E-109 upoważniają osobę pracującą w Norwegii oraz jej rodzinę w Polsce do bezpłatnego leczenia w kraju macierzystym. Zadbaj o ubezpieczenie dla siebie i rodziny.
Planujesz urlop poza Norwegią?

EKUZ gwarantuje bezpłatną pomoc medyczną podczas krótkotrwałego pobytu za granicą.
 
Aktualny adres jest bardzo ważny w załatwianiu wielu spraw w Norwegii.
  • Wyjeżdżasz z Norwegii do Polski?
  • Zmieniasz adres w Norwegii?
  • Chcesz zmienić adres korespondencyjny

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Pożyczka w Norwegii
Porównaj bezpłatnie oferty pożyczek w norweskich bankach
Po polsku
Na dowolny cel (nawet w Polsce)
Okres spłaty:
Kwota: 150 000 kr
5 000 kr
500 000 kr
Zostaw nr telefonu - otrzymaj bezpłatne porównanie ofert!
Zamów rozmowę
Reklama
Priseks: Eff. rente 15,8%, 65.000 kr. over 5 år, etablering 950,-, Totalt: 92.354 kr.