Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Szukam pracy !!! - Norwegia

23 Posty
Ewa Malec
(EwaGiec)
Wiking
Witam
Pilnie poszukuje pracy na terenie Vest-agder . Praca obojętnie jaka. (sprzątanie,magazyn,opieka nad dzieckiem). Jestem osobą młodą, energiczną, sumienną. Z zawodu jestem fizjoterapeutą. Mam 23 lata. Język angielski - podstawa , język norweski- w trakcie nauki .
Jeśli ktokolwiek słyszał o jakieś pracy bardzo proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Ewa !
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -7  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(MartynaM)
Wiking
Szukam pracy w Kristiansand od czerwca. Znajomośśc języka angielskiego podstawowa.
Proszę o jakis odzew, na jakich stronach najlepiej szukać? Bądź może ktoś coś doradzi / poradzi? bądź wie, na jakich stanowsikach i gdzie, latem pojawiają się ogłoszenia
Wiem, że jeszcze dużo czasu do czerwca, ale zależy mi aby już być zorientowanym.
Pozdrawiam!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -24  
Odpowiedz   Cytuj
23 Posty
Ewa Malec
(EwaGiec)
Wiking
Radzę uczyć się języka norweskiego ponieważ z językiem angielskim jeszcze podstawą nic nie załatwisz... jeśli masz studia odrazu przetłumacz sobie papiery na j. angielski aby móc wysłać je do Saku czy do Nokutu. Ja szukam pracy nadal. Ciężko jest, ale już pierwsza rozmowa za mną. No i nadal nauka jezyka.
Powodzenia!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -8  
Odpowiedz   Cytuj
14 Posty
kamila oska
(Kamcia)
Wiking
Ewa a szukalas moze pracy w Zawodzie ? Ja jestem z zawodu masazystką ( studia + policealne studium medyczne + kursy ) angielski komunikatywny. Wiesz moze jak to jest z tą profesją ? Czy szukają masazystek? Jakie mają wymogi ??
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -5  
Odpowiedz   Cytuj
23 Posty
Ewa Malec
(EwaGiec)
Wiking
Hej
Tak szukalam pracy jako masazystka oraz jako fizjoterapeutka.. i nic ! Potrzebny jest niestety jezyk norweski.