Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Wstrzymane świadczenia rodzinne - Norwegia

Czytali temat:
11 Postów
Kacper Fic
(KafiPL)
Wiking
Witam wszystkich.

Prosiłbym kogoś o radę jak rozwiązać sprawę wstrzymanego rodzinnego w Norwegii. Po dłuższej nieobecności w NO wróciłem tu do pracy w czerwcu ubiegłego roku. Wszelkie wymagane dokumenty do rodzinnego złożyłem jakoś we wrześniu. Rodzinne zostało przyznane i oczywiście otrzymałem wyrównanie za cały okres przepracowany w Norwegii. Tak się złożyło, że cały grudzień miałem wolny i w styczniu otrzymałem pismo z NAVu, że według ich informacji zakończyłem pracę w NO i jeżeli jest to niezgodne z prawdą proszą o przesłanie aktualnych lonslipów. Wymagany dokument (wówczas jedyny odcinek wypłaty-styczniowy) wysłałem pocztą do NAVu i od tamtej pory kompletnie nic się nie dzieje. Ani pieniędzy na koncie anie jakiejść decyzji, pisma, czegokolwiek. Dodam tylko, że pomimo wolnego grudnia wciąż pracuję na tej samej umowie od zeszłego roku i jest to umowa na czas nieokreślony. Będę wdzięczny za pomoc
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Kacper Fic
(KafiPL)
Wiking
Dzięki za radę. Spróbowałem ale żeby dostać się do tego formularza kontaktowego muszę posiadać Bank ID albo BankmobileID. Niestety nie mam uruchomionej takiej usługi a w pobliżu nie ma placówki mojego banku jakoś zawsze pod górę mam...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Kacper Fic
(KafiPL)
Wiking
Taka opcja jest dostępna podczas logowania na stronie NAVU. Żeby skorzystać z formularza potrzebuję autoryzacji wyższego szczebla czyli : BankID, Buypass, Commfides lub BankID on mobile.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok