Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Chrobotek reniferowy (duże ilości) - import do Polski. Jak załatwić? - Norwegia

5 Postów
Morenn
(Morenn)
Wiking
Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Mam na imię Marcelina, jestem studentką, mam wiele zainteresowań. Jest to mój pierwszy post na forum, więc liczę na ciepłe przyjęcie
Do rzeczy, potrzebuję dość dużych ilości roślinki zwanej chrobotkiem reniferowym. W Polsce jest oczywiście dostępny, ale importerzy i dystrybutorzy liczą sobie marżę, żeby zarabiać, a co za tym idzie cena jest dosyć wysoka. Może nie są to zawrotne sumy, ale przy większych ilościach już się robi niezły rachunek i dlatego chciałabym się dogadać z kimś bezpośrednio z Norwegii i sama sobie sprowadzać hurtowo tyle roślinek, ile będę potrzebować, omijając polskich januszy biznesu
"Dogadać się z kimś" - mam na myśli producentów, rolników (???), mniejszych czy większych przedsiębiorców, którzy dostarczą mi towar do PL po rozsądnej cenie.

Pytanie do Was brzmi, czy orientujecie się, znacie takich ludzi/firmy/hodowców? Ewentualnie jak takich znaleźć przez Internet? I jakich cen mogę się spodziewać w NO?
Z góry dziękuję i liczę na odzew
Pozdrawiam :>
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -6  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Sylwester Niżnik
(SylwesterNiznik)
Wiking
Witam
Znam kobietę w Niemczech co ma kwiaciarnie. Ona kupuje od producentów.
Jak wyglada ta roślina?
Ile potrzebujesz jej.
Niektóre cenny w Niemczech są niższe niż w Polsce.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Morenn
(Morenn)
Wiking
Duże ilości tj. 10/50/100kg z możliwością zamawiania w późniejszym czasie nawet do 5-ciu razy tyle.
Wygląda to tak:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/t...Gr%C3%A5_reinlav.jpg

s.tvp.pl/images/1/2/4/uid_124b483d3d28ec...lay_0_pos_3_gs_0.jpg