Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Zwrot podatku- pomoc - Norwegia

1 Post
karolina0202
(karolina0202)
Wiking
Witam, czy byłby ktoś w stanie podpowiedzieć co w tej systuacji?
Był to pierwszy raz w Norwgii i pierwsza praca. Na dokumentach jest czas pracy 1 miesiąc, a w rzeczywistosci były to 2. Czy urząd się pomylił, czy to nie ma żadnego znaczenia?

Kolejna sprawa, czy będę musiała dopłacić? Czy naliczyli mi 10%? Niestety jestem zielona w tej sprawie, jesli ktoś się orientuje bardzo proszę o pomoc.



Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
704 Posty
MultiNOR Konsultant
(MultiNOR)
Wyjadacz
karolina0202 napisał:
Witam, czy byłby ktoś w stanie podpowiedzieć co w tej systuacji?
Był to pierwszy raz w Norwgii i pierwsza praca. Na dokumentach jest czas pracy 1 miesiąc, a w rzeczywistosci były to 2. Czy urząd się pomylił, czy to nie ma żadnego znaczenia?

Kolejna sprawa, czy będę musiała dopłacić? Czy naliczyli mi 10%? Niestety jestem zielona w tej sprawie, jesli ktoś się orientuje bardzo proszę o pomoc.






Jednym z najczęściej pojawiających się błędów na rozliczeniach podatkowych jest błędnie przyznany odpis związany z kosztami uzyskania przychodu, czyli miesiącami pobytu w Norwegii. Jeżeli urząd przyznał błędny odpis,obowiązkiem podatnika jest dokonanie jego korekty.

Więcej informacji: www.multinor.no/podatki
Zgłoś wpis
704 Posty
MultiNOR Konsultant
(MultiNOR)
Wyjadacz
MultiNOR napisał:
karolina0202 napisał:
Witam, czy byłby ktoś w stanie podpowiedzieć co w tej systuacji?
Był to pierwszy raz w Norwgii i pierwsza praca. Na dokumentach jest czas pracy 1 miesiąc, a w rzeczywistosci były to 2. Czy urząd się pomylił, czy to nie ma żadnego znaczenia?