Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Jak najkorzystniej "dostarczać" NOKi do polski? - Norwegia

13 Posty
Heninger
(Heninger)
Wiking
Witam
A więc mam do was pytanie bo jestem zielony w norwegii pracuje dopiero 6 miesiąc i na święta wybieram się do ojczyzny... posiadam podstawowe konto w SparebankVest, i chciałbym dostarczyć zarobione NOKi do domu, jak to zrobić najkorzystniej? na początku chciałem stopniowo wypłacać kasę z bankomatu i zamienić ją w kantorze w PL, jednak koledzy zaczęli straszyć mnie jakąś niebotyczną prowizją...
nie mam walutówki w kraju (ale mogę ją założyć)?
co mam zrobić drodzy forumowicze?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Heninger
(Heninger)
Wiking
Założę chyba to konto walutowe w alior banku i połącze je z kantorem

a powiedz mi orientujesz się ile faktycznie wynosi ta prowizja w bankomatach?
każdy mówi coś innego... ostatnio słyszałem ,że 35KR + 1%kwoty co jest całkowicie nie korzystne bo wybierając 9k NOK płacę 135nok samej prowizji
z kolei jeden znajomy mówił mi ,że w bankomatach sparebanku (tam mam konto) nie mam żadnej prowizji?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów

(headquarter)
Wiking
internetowykantor.pl <- znacznie lepszy kurs korony, niż w bankach i w zasadzie pieniądze lecą 1 dzień. Wymagane konto norweskie, z którego wysyłasz do kantoru, a oni przelewają Ci złotówki na Twoje polskie konto. Dodatkowo możesz zdefiniować czy chcesz od razu przewalutować, czy po wybranym kursie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Heninger
(Heninger)
Wiking
oo to wydaje się bardzo spoko opcja a powiedz mi czy korzystając z tego ponosi się jakieś dodatkowe opłaty?
np. jak za przelewy zagraniczne?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj