Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

praca w Oslo na okres letni - Norwegia

8 Postów
Wiking
Witam, chciałabym się zorientować gdzie najlepiej i kiedy szukać pracy na wakacje w Oslo. Mam 20 lat, jestem studentką I roku chemii kosmetycznej. Poszukuję pracy na lipiec-wrzesień. Mam doświadczenie w pracach sezonowych, tj.
-zbiory owoców na terenie Niemiec
-praca w sklepie Tchibo
-gastronomia
-opieka nad dziećmi.
Jestem osobą rzetelną, komunikatywną, sumienną i szybko uczę się nowo poznanych czynności. Bardzo zależy mi na podjęciu pracy w Oslo lub w okolicach i rozpatrzę każdą ofertę.

Orientuje się ktoś?
Całuję, E. :*
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów
Zbyszek Kolczyński
(zbyszek21)
Wiking
Podpinam się pod post koleżanki wyżej także jestem studentem tylko że geografii, mam 21 lat i dosyć podobne doświadczenie, może bardziej rozbudowane w kierunku budownictwa, mechaniki i zbiorów warzyw i owoców.
Interesuje mnie praca w lipcu i sierpniu, najlepiej w gospodarstwie rolnym leśnictwie, budownictwie lub przetwórstwie rybnym.

Pozdrawiam i przepraszam za podpięcie sie pod post
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(maciejko)
Maniak
żuczki...praca przy zbiorze truskawek czy innych warzyw czy owoców juz jest zarezerwowana daleko ponad 2020 r. przez chinczyków, krewnych, braci i siostry Na MN nie ma naboru na pickera
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -3  
Odpowiedz   Cytuj
1633 Posty
Jan .
(WujekJanek)
Maniak
Moi Kochani, jeśli chcecie szukać pracy w Norwegii , to musicie wiedzieć o tym kraju 2 rzeczy: