Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

NAV - o co tam chodzi? - Norwegia

Czytali temat:
Maciej Tkaczyk Official konto Używane :) Kasia Z LukaszLukas Patryk01 (1624 niezalogowanych)
5 Postów
XXY OK
(Ninorka)
Wiking
Chcę znaleźć jakąś dorywczą pracę i słyszałam o NAVie, ale właściwie to nie wiem o co dokładnie chodzi, bo nikt z bliskich mi osób nie korzystał - czy NAV ma obowiązek mi coś znaleźć? Czy mogę nie przyjąć proponowanej pracy jeśli mi nie odpowiada? Czy trzeba iść osobiście? Czy np przyjmując pracę na tydzień w sklepie biorąc za kogoś zastępstwo muszę przejąć pełne obowiązki tej osoby (jeśli załóżmy nie mam doświadczenia)? Niech ktoś mi opowie

Jeśli jest taki temat albo jakaś strona przystępnie wytłumaczona niech ktoś zalinkuje.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
558 Postów

(Ronn)
Wyjadacz
Na te wszystkie pytania odpowiedza Ci pracownicy NaVU... udaj sie do oddzialu w swojej okolicy i zapytaj o wszystko co chcesz ... pracownicy odpowiedza Ci na wszystkie pytania....

mozesz poszukac w wyszukiwarce forum , na pewno cos znajdziesz ...

PS: mi osobiscie w ciagu dwoch miesiecy NAV zaproponowal mi 19 ofert ... po dziesieciu ofertach juz mi bylo glupio ze tak ciagle odmawiam ale nadal bylem niezadowolony, w koncu przy 18 ej powiedzialem OK... tylko ze wzg. na to ze tak sie starali...
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -11  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
XXY OK
(Ninorka)
Wiking
Na razie robię rekonesans, potem ich zapytam, jak skończę kurs językowy. Dobrze, że przynajmniej się starają. Jest niewiele prac dodatkowych, których bym nie wzięła (np patroszenie ryb, praca w chłodniach jest nie dla mnie) ale wszystkie inne krótkoterminowo albo na pół etatu bym wzięła.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
583 Posty
Karol Pitek
(karol3)
Wyjadacz
ale się ubawiłem
Zgłoś wpis