Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

AutoCAD a praca w Norwegii. - Norwegia

Czytali temat:
Virgin Venner Karol Wrotek Karol Pawlikowski (2590 niezalogowanych)
2 Posty
Bartek Uczciwy
(bartekuczciwy)
Wiking
Witam i pozdrawiam wszystkich starych wyjadaczy

Mieszkam obecnie w okolicach Hanoweru i odkładam ciężko zarobione geld-y na moją dalszą edukacje. Pół roku temu pracowałem w nor dla pewnego tubylca i na własnej skórze przekonałem się jaki to raj dla ludzi bez kierunkowego wykształcenia. I tutaj rodzi się dylemat... jestem Technikiem Agrobiznesu czyli pozostaje mi jedynie truskawki zbierać, mam prawo jazdy C+E i kurs na przewóz ale kierowców dostatek, tutaj pracuje jako magazynier komisjoner a takich w nor zbyt wiele. Myślę i myślę i wymyśliłem że czas na jakieś porządne szkolenia, zacząć zbierać doświadczenie po czym kupić namiot i kuchenkę polową i z powrotem do krainy NOKa.

Tylko czego się uczyć? No i wiadomo w zawodzie pracować by praktyki nabrać.
AutoCADy ? MIG/MAG/TIG ? URE i druta ciągać? a może UDT i wykorzystać prawo jazdy?


Liczę na konstruktywną krytykę
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
bartekuczciwy napisał:
Witam i pozdrawiam wszystkich starych wyjadaczy