Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

3
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Praca przy koniach - Norwegia

Czytali temat:
Michal Lozicki Bartłomiej Krawczyk Monia871 artart Marta Domańska Adrianna Grzeszczyk Pawel Falko (5784 niezalogowanych)
6 Postów
Magdalena MM
(Magdena)
Wiking
Witam
Poszukuję pracy w stajni jako jeżdziec, luzak również opiekun.
. Ostatnie dwa lata pracowałam w Stajni Treningu Koni Wyścigowych.
Ale jazda klasyczna nie jest mi obca. Spędziła trochę czasu w Irlandii
gdzie pracowałam z końmi sportowymi - skoki. Po nad to jestem technikiem
weterynarii i ukończyłam kursy na temat - ortopedii, pierwszej pomocy,
rozrodu i podstaw kowalstwa. Zawsze otwarta do nauki rzeczy nowych i nie
tylko. Jestem uczciwą i obowiązkową osobą dla której najważniejsze
jest zdrowie konia fizyczne jak i psychiczne. Na wszelkie pytania z chęcią odpowiem .
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
Magdalena MM
(Magdena)
Wiking
Ryzyko zawodowe Nie trzeba być nie doświadczonym pracownikiem aby kopniaka dostać.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
Magdalena MM
(Magdena)
Wiking
Jeśli ktoś ma informacje o pracy przy koniach bardzo proszę o kontakt.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
Magdalena MM
(Magdena)
Wiking
Podnoszę ponieważ bardzo mi zależy
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -4  
Odpowiedz   Cytuj
45 Postów
Anna B
(aniek)
Nowicjusz