Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

RÓŻNICE - prośba o opinię - Norwegia

Czytali temat:
(439 niezalogowanych)
5 Postów

(Clarice)
Wiking
Jestem studentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i piszę pracę na temat różnic kulturowych między Polską a Norwegią. Będę niezmiernie zobowiązana, jeśli zechce Pani/Pan poświęcić dwie minuty na odpowiedź na 8 pytań (ankieta anonimowa)

1. Przed wyjazdem z Polski, z czym kojarzyła się Pani/Panu Norwegia?
2. Przed wyjazdem z Polski, jakimi osobami - Pana/Pani zdaniem - byli Norwegowie? Jacy okazali się w rzeczywistości?
3. Skąd czerpał(a) Pan/Pani swoją wiedzę o Norwegii?
4. Jak wyobrażał(a) sobie Pan/Pani typowy dzień pracy w Pana/Pani zawodzie w Norwegii? Czy realia to potwierdziły?
5. Jak przewidywał(a) Pana/Pani rozwój swojej kariery w Norwegii?
6. Jak długo planowała Pani/Pan wyjazd do Norwegii?
7. Jeśli może Pani / Pan powiedzieć, to proszę powiedzieć, jakie były powody wyjazdu.
8. Jakie były negatywne strony związane z wyjazdem z Polski?

Dziękuję!
Zgłoś wpis
3656 Postów
Anna Bak
(Lindemans)
Maniak
Zgłoś wpis
558 Postów

(Ronn)
Wyjadacz
Jasny gwint.... AdMinie da sie cos z tym spamerem zrobic ??? Bo jak sie wkur...to bede zmuszony isc na ten koncert hiphopowy blokersow z Krakowa a szczerze tego nie chce!!!
Zgłoś wpis
3656 Postów
Anna Bak
(Lindemans)
Maniak
Ronn napisał:
Jasny gwint.... AdMinie da sie cos z tym spamerem zrobic ??? Bo jak sie wkur...to bede zmuszony isc na ten koncert hiphopowy blokersow z Krakowa a szczerze tego nie chce!!!

Nie wiem co na to admin, ale mnie co najmniej bawia takie reakcje : "nie w smak mi komentarze w moim watku, to zaloze sobie nastepny" taki sam
Zgłoś wpis
558 Postów

(Ronn)
Wyjadacz