Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

10
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Praca w Norwegii - Norwegia

Czytali temat:
(599 niezalogowanych)
2 Posty
Damian Damian
(dam377)
Wiking
Witam wszystkich forumowiczów. Wraz z moim znajomym chcielibyśmy wyruszyć do Norwegii w celu zarobienia jakiejś kasy. Prosiłbym Was o kilka wskazówek oraz podzielenia się swoimi doświadczeniami. Otóż mam 19 lat, nie mam doświadczenia zawodowego, w małym stopniu znam język angielski (nie boję się rozmawiać, dzięki gestykulacji jestem w stanie się dogadać), aktualnie pracuję w Anglii, lecz niestety z samymi Polakami, przez co nie mogę podszkolić języka. Tutejsza praca, jest pracą sezonową, pracuję na produkcji. Chciałbym Was zapytać, co sądzicie? Czy mam jakieś szanse w Norwegii? Głównie chodzi mi o taką pracę, jaką wykonuję teraz. Jestem młody i niedoświadczony, zdaję sobie sprawę, że nie dostanę się do żadnego biura Czy macie może np. jakieś linki do agencji / firm, gdzie mógłbym złożyć aplikacje? Wpisując w Google frazę 'Szukam pracy w Norwegii' wyskakuje wiele ofert, ale wszędzie potrzebny jest język lub doświadczenie. Myślałem np o pracy przy rybach lub czymś takim. Podzielcie się doświadczeniami, dajcie jakieś namiary, powiedzcie co sądzicie o tym wszystkim. Z góry dziękuję i wierzę, że mi pomożecie Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
54 Posty
krzysztof kowal
(krzychu39)
Nowicjusz
Szukaj pracy w angli tam gdzie teraz jesteś. Norwegię sobie odpusc .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Damian Damian
(dam377)
Wiking
Dlaczego?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
504 Posty
Aneta Polak
(anetapolak)
Wyjadacz
dam377 napisał:
wierzę, że mi pomożecie .

ponoć wiara czyni cuda
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
54 Posty