Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

13 Posty
Jan Chmiel
(imagine8)
Wiking
Znajoma z Oslo napisała nam, że na utrzymanie potrzebuje ok 8 tys NOK/mieś, więc obliczyliśmy, że przy naszych skromnych potrzebach i umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach damy radę oboje z autkiem przetrwać za 20 tys NOK zanim coś oboje znajdziemy. Ja jestem kierowcą-mechanikiem. Moja kobieta uczy angielskiego, nieźle gotuje itp
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
340 Postów
Sigurd I
(tosenevrati)
Stały Bywalec
imagine8 napisał:
Znajoma z Oslo napisała nam, że na utrzymanie potrzebuje ok 8 tys NOK/mieś, więc obliczyliśmy, że przy naszych skromnych potrzebach i umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach damy radę oboje z autkiem przetrwać za 20 tys NOK zanim coś oboje znajdziemy. Ja jestem kierowcą-mechanikiem. Moja kobieta uczy angielskiego, nieźle gotuje itp

Spiac w aucie i gotujac na kuchence turystycznej to powinno wam jeszcze pozo.stac troche koron na powrot
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Jan Chmiel
(imagine8)
Wiking
Oboje jesteśmy obieżyświatami. Trochę się w życiu napodróżowaliśmy.....damy radę
Aha, ale dzięki za życzenia, ech....znamy te polsko-emigranckie klimaty z Greenpointu, Paryża itp
Pozdrawiam mimo wszystko
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
3656 Postów
Anna Bak
(Lindemans)
Maniak
Dembi napisał: