Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Praca na wakacje - Norwegia

Czytali temat:
(494 niezalogowanych)
2 Posty
Przemysław Gromiec
(Przemek22)
Wiking
Witam wszystkich, założyłem dzisiaj konto na tym forum, ponieważ chciałem się zaczerpnąć informacji na temat wakacyjnej pracy w Norwegii dla polaków. Nie mam żadnego doświadczenia poza pracą w sklepie, ani nie znam języka norweskiego. Najbardziej pasowałaby mi praca w rolnictwie - zbieranie owoców, czy warzyw - albo pomoc na budowie. Chciałbym znaleźć jakieś zaufane biuro, które pomogłoby mi z wyjazdem. Gdzie szukać ofert pracy ? Kiedy najlepiej szukać ( chciałbym wyjechać w 2014 roku).
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
640 Postów
albert ze spychowa
(marianekk)
Wyjadacz
polecam wyspy, w szczególnosci Anglie!

tu nie ma miejsca dla takich jak ty, juz nie.....

sorry, ze byc moze zabrzmi to brutalmnie, ale poszukaj innego kraju!

ps: Ostatnio pojawiły sie konkretne oferty z włoch i hiszpani w związku z praca na sezon!
Wiem bo rozmawiałem z ludzmi, którzy wrócili.
Szału nie było, ale przy zbiorach zarabiali 1200-1500 euro/mies!
Mieszkali w barakach za darmo! Po dwie os na barak, wiec nie było tragedii, bo w kazdym była łazienka z prysznicem!
Jedyny problem to.... spanie w ww barkach, bo niestety nie były klimatyzowane....
Pracowali po max 10h/dzien(od 4 do 14) i choc wiekszosc chciała robic wiecej, to nie uzyskała zgody!
kasa płatna w tygodniówkach, takze nie było lipy.....

takich ogłoszen szukaj!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Przemysław Gromiec
(Przemek22)
Wiking
A jakieś zbiory truskawek lub innych owoców w Norwegii ? Czytałem, że do takich prac zatrudniają sporo polaków.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
640 Postów
albert ze spychowa
(marianekk)
Wyjadacz