444b7c2b423c8ddf2dabdcd7e5a73c26
Forum Norwegia
Witamy, Gość
Zaloguj się albo Zarejestruj.    Zapomniałeś hasło?
(1 wejść) (1) Gość
TEMAT:  

Potrzebuje Pomocy :-) rejestracja, skatekort - Norwegia

#179099
Dariusz Pochocki
(DarioP)
(Użytkownik)
Wiking
Posty: 5
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Potrzebuje Pomocy :-) rejestracja, skatekort 2 Lat, 3 Miesięcy temu Oklaski: 0  
Witam! Mam maly problem poniewaz Jestemw Norwegii od niedawna i dostalem prace w norweskiej agencji zatrudniajacych magazynierow. Umowe mam na 2 tygodnie, jak narazie. Wiec zarejestrowalem sie na stronie UDI i w wyznaczonym terminie poszedlem do Urzedu, a szanowny pan mi powiedzial ze mam zbyt krotka umowe io pobyt moge sie starac jesli umowa bedzie dluzsza niz 3 miesiace na koncu dodal "plac podatki". Co teraz powinienem zrobic??? Dokad sie udac i tak dalej??? Pracodawca bedzie chce skatekort. Potrzebuje konto w banku. Prosze o pomoc...z gory dziekuje!
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 Wpis sponsorowany (Ogłoszenie promowane)
Borys Borowski MultiNOR
(Borys Borowski MultiNOR)
(Użytkownik)
Nowicjusz
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika

Zasiłek dla bezrobotnych w Norwegii

Zasiłek dla bezrobotnych w Norwegii Straciłeś pracę w Norwegii lub pracodawca skierował Cię na permittering? Prześlij dokumentację online i uzyskaj zasiłek dla bezrobotnych z Norwegii! http://www.mojanorwegia.pl/zasilek-dla-bezrobotnych/ Firma MultiNOR świadczy profesjonalne usługi dla Polaków pracujących w Norwegii. Wybierając nasze usługi trafiasz w ręce profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem i znajomością specyfiki rynku norweskiego. Nasi konsultanci to eksperci w swojej dziedzinie. Doskonale orientują się w norweskich przepisach podatkowych ...
Zobacz więcej

Kontakt

Telefon: 21X XXX XXX [Pokaż]

Strona www: mojanorwegia.pl/zasilek-d...

Lokalizacja: Cała Norwegia

+Kup wpis sponsorowany
#179105
Gabriel PROTEST Gabriel PROTEST
(gabriel)
(Użytkownik)
Maniak
Posty: 9001
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:Potrzebuje Pomocy :-) rejestracja, skatekort 2 Lat, 3 Miesięcy temu Oklaski: 176  
DarioP napisał: ... Umowe mam na 2 tygodnie, jak narazie. Wiec zarejestrowalem sie na stronie UDI i w wyznaczonym terminie poszedlem do Urzedu, a szanowny pan mi powiedzial ze mam zbyt krotka umowe io pobyt moge sie starac jesli umowa bedzie dluzsza niz 3 miesiace na koncu dodal "plac podatki". Co teraz powinienem zrobic??? Dokad sie udac i tak dalej??? Pracodawca bedzie chce skatekort. Potrzebuje konto w banku. Prosze o pomoc...z gory dziekuje!
Następny ... aliens ... specjalista ... od dzwonków gazowych ...
Pan na policji miał racje , ponieważ do trzech miesięcy pobytu w Norge nie potrzeba ZGODY POLICJI .
---
TY RÓWNIEŻ MASZ SIĘ UDAĆ DO >SKATTEETATEN< I TAM ZGŁOSIĆ SWOJĄ LEGALNĄ PRACĘ , w zamian otrzymasz kartę podatkową i czasowy numer personalny .
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#179110
Dariusz Pochocki
(DarioP)
(Użytkownik)
Wiking
Posty: 5
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:Potrzebuje Pomocy :-) rejestracja, skatekort 2 Lat, 3 Miesięcy temu Oklaski: 0  
Znalazlem adres Swojego Urzedu i ide w przyszlym tygodni...dziekuje i pozdrawiam!
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#179112
Dariusz Pochocki
(DarioP)
(Użytkownik)
Wiking
Posty: 5
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:Potrzebuje Pomocy :-) rejestracja, skatekort 2 Lat, 3 Miesięcy temu Oklaski: 0  
Ups...jeszcze jedno pytanko, jesli to zalatwie to bede mogl otworzyc konto w banku???
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#179113
Dariusz Pochocki
(DarioP)
(Użytkownik)
Wiking
Posty: 5
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:Potrzebuje Pomocy :-) rejestracja, skatekort 2 Lat, 3 Miesięcy temu Oklaski: 0  
No i jakie dokumenty bede potrzebowal aby takie konto zalozyc??
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#179115
Gabriel PROTEST Gabriel PROTEST
(gabriel)
(Użytkownik)
Maniak
Posty: 9001
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:Potrzebuje Pomocy :-) rejestracja, skatekort 2 Lat, 3 Miesięcy temu Oklaski: 176  
DarioP napisał:
No i jakie dokumenty bede potrzebowal aby takie konto zalozyc??
Jak pójdziesz do >skatt< to musisz wziąć Umowę o Pracę , Paszport/ Dowód Osobisty , oraz kontrakt na mieszkanie /pokój .
Jeżeli nie masz kontraktu na mieszkanie , to podaj ... DOKŁADNY... adres gdzie mieszkasz .
---
Jak otrzymasz Kartę Podatkową to z tymi wszystkimi dokumentami , idziesz do Banku .
Najlepiej na początek , do tego samego co ma twoja firma .
---
Załatwienie konta to góra pół godziny , Ja tyle załatwiałem , fakt że w tym wszystkim pomagał Mi Mój Szef Firmy . Dobrze było by , gdybyś do pomocy wziął sobie jakiegoś Norga lub Osobę z firmy która biegle włada Norweskim a i z tobą ma dobry kontakt słowny .
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#179117
Dariusz Pochocki
(DarioP)
(Użytkownik)
Wiking
Posty: 5
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:Potrzebuje Pomocy :-) rejestracja, skatekort 2 Lat, 3 Miesięcy temu Oklaski: 0  
Ok, tak wiec zaczynam dzialac od przyszlego tygodnia. Mieszkania nie mam bo bede dopiero szukal ale mam staly adres i pomoc tez mam...tak wiec dzieki i tymczasem pozdro!
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Idź na dółUlubione: 0
Idź do góry

Nadchodzące wydarzenia

Wszystkie wydarzenia »

Nowe zdjęcia użytkowników



Szukaj znajomych!


Zdjęcia naszych użytkowników
Zobacz więcej ...
wiek od 18 do 45 lat
Szukaj znajomych

Ogłoszenia promowane


b38ef739493f17a02f6e4b8e6af08e5d

Bliżej nas