Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

7
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Moja sytuacja - prosze o rady. - Norwegia

Czytali temat:
2 Posty

(Bartnik)
Wiking
Witam opisze moją sytuację:

Mam 21 lat, w 2014 zdałem maturę i zacząłem studiować Informatykę, po 1 roku zmieniłem kierunek na inny ale stwierdziłem że jednak to bez sensu i nie chcę tracić więcej czasu - chcę już zacząć pracować.

I chciałbym zapytać, jaki kurs czy coś podobnego w Polsce najlepiej skończyć żeby otrzymać pracę w Norwegii?

Powiem szczerze że raczej nie mam doświadczenia w pracach fizycznych (choć kiedyś pomagałem znajomemu w firmie sprzątającej samochody i bardzo to lubiłem - wg fajna praca)


Interesowała by mnie bardziej praca biurowa / urzędnicza / pomoc w prowadzeniu firm - czy Polaków zatrudniają na takie stanowiska? Warto uczyc sie języka którym tylko posłużę się w 1 kraju, czy lepiej doszlifować Angielski i wyrobić sobie certyfikat?

Też rozmyślałem nad opcją odłożenia pewnej sumy i założenia firmy w Polsce, ale jaka jest szansa dla osób bez doświadczenia i tylko z językiem Angielskim na zatrudnienie np. na myjni samochodowej?

Prosze o jakies rady, cóż począć w mojej sytuacji?.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
Bartnik napisał:
Interesowała by mnie bardziej praca biurowa / urzędnicza / pomoc w prowadzeniu firm - czy Polaków zatrudniają na takie stanowiska? Warto uczyc sie języka którym tylko posłużę się w 1 kraju, czy lepiej doszlifować Angielski i wyrobić sobie certyfikat?
Pewnie, ze zatrudniaja Polakow na stanowiska urzednicze, jak.... maja wyksztalcenie i znaja jezyk. A ty co masz - no nic. Wiec i taka prace w biurze dostaniesz, czyli żadną.