Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Czytali temat:
Andrzej K *** *** (741 niezalogowanych)
54 Posty
Monika Brożek
(Monia697)
Nowicjusz
Niema znaczenia na jakim poziomie jestes Licza sie checi.. Ja moge przekazac swoja dotychczasowa wiedze i materialy i nie bedzie mi to przeszkadzalo jesli ktos bedzie na nizszym poziomie bo itak chce sobie wszystko powtorzyc od poczatku!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Sandra Wegrzyn
(sandroslawa)
Wiking
To super!!
Możemy się spotkać.Chociaż u mnie może być ciężko ze znalezieniem dłuższej wolnej chwili(mam małe dziecko).
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
148 Postów
Joanna Joanna
(LaToszka)
Stały Bywalec
sandroslawa napisał:
Ja jestem po kursie 1A

Jak skoczysz poziom 1C to dogonisz z wiedzą koleżankę na poziomie Norsk Prøve 2.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
54 Posty
Monika Brożek
(Monia697)
Nowicjusz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
54 Posty
Monika Brożek
(Monia697)
Nowicjusz
Nauka ruszyła... moze jest jeszcze ktos chetny z drammen??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
320 Postów
65 78
(6578)
Stały Bywalec
To pewnikiem dlatego,ze dziewczyny maja wrodzona(i praktykowana)umiejetnosc nauki, poslugiwania sie - jezykiem!!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
320 Postów
65 78
(6578)
Stały Bywalec
p/s:
jest gorzej niz myslalem:

Może ktoś chetny na spacerki po Drammen?? 1 Miesiąc, 2 Tygodni temu Oklaski: 0 Karma+ Karma-
Witam, mieszkam w Drammen i szukam kogos chętnego na spacerki wieczorami, kilka razy w tygodniu. A dokladniej to chodzi mi o jakies kolezanki Czekam na odp

...a nawet jeszcze gorzej:


Odp.:Może ktoś chetny na spacerki po Drammen?? 1 Miesiąc, 2 Tygodni temu Oklaski: 0 Karma+ Karma-