Oblicz ratę swojej pożyczki w Norwegii 5 000 NOK 500 000 NOK Kwota pożyczki 50 000 NOK Rata pożyczki 800 NOK Oblicz

satelita - Norwegia

Czytali temat:
Paweł J Ani Magda Paweł K. (131 niezalogowanych)
4 Posty
Mariusz Ryskowski
(rysek90)
Wiking
Witam.czy jest jeszcze moze ktos kto zajmuje sie satelitami?nie moge ustawic a Pan Tomek juz wyjechal.prosze o kontakt.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Mariusz Ryskowski
(rysek90)
Wiking
a propo interesuja mnie okolice bergen
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów

(Konto zablokowane)
Wiking
podpowiem ze mozesz to zrobic samemu,ale potrzebny ci bedzie detektor sygnału sat ktory kupisz w biltemie za ok 150 kr.potem ustaw na przyblizony azymut na ktorym pracuje ten dekoder,jesli to polska satelita tuner,to wstepnie ustaw na kierunek jak maja polscy sadziedzi a potem podłącz ten detektor w kabel sygnałowy miedzy tuner a czasze anteny i obracajac antena na danym kierunku bedzie ci sie zmieniac sygnal i musisz ustawic na maksymalne wychylenie wskazówki,obracajac antena zgodnie z kierunkiem zegara na danym kierunku ustawiasz na drugie max wychylenie wskazówki,pierwsze jest do innej satelity.
w pionie o ile dobrze pamietam musi byc kąt pochylenia ok 7 st.potem skontrowac i cieszyc sie telewizja.pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4129 Postów
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
nikitanikita napisał:
podpowiem ze mozesz to zrobic samemu,ale potrzebny ci bedzie detektor sygnału sat ktory kupisz w biltemie za ok 150 kr.potem ustaw na przyblizony azymut na ktorym pracuje ten dekoder,jesli to polska satelita tuner,to wstepnie ustaw na kierunek jak maja polscy sadziedzi a potem podłącz ten detektor w kabel sygnałowy miedzy tuner a czasze anteny i obracajac antena na danym kierunku bedzie ci sie zmieniac sygnal i musisz ustawic na maksymalne wychylenie wskazówki,obracajac antena zgodnie z kierunkiem zegara na danym kierunku ustawiasz na drugie max wychylenie wskazówki,pierwsze jest do innej satelity.
w pionie o ile dobrze pamietam musi byc kąt pochylenia ok 7 st.potem skontrowac i cieszyc sie telewizja.pozdrawiam

tyle sie napisales a wystarczy tylko wklepac adres:
www.satcomresources.com/Satcom-Dish-Pointer-with-Google-Maps
albo tu:
www.dishpointer.com/
mozna tez sciganac applikacje na macany telefon:
dish pointer....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
457 Postów
Karol Pitek
(karol3)
Wyjadacz
rysek90 napisał:
Witam.czy jest jeszcze moze ktos kto zajmuje sie satelitami?nie moge ustawic a Pan Tomek juz wyjechal.prosze o kontakt.
zdecydowanie łatwiej jest ustawiać antenę niż satelitę, hehe
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Pożyczka w Norwegii
Porównaj bezpłatnie oferty pożyczek w norweskich bankach
Po polsku
Na dowolny cel (nawet w Polsce)
Okres spłaty:
Kwota: 150 000 kr
5 000 kr
500 000 kr
Zostaw nr telefonu - otrzymaj bezpłatne porównanie ofert!
Zamów rozmowę
Reklama
Priseksempel: 65 000,- over 5 år med eff. rente på 17,19 % inkl. etabl. gebyr på 950,- Totalt 94 780,-
Nedbetalingstid: 1 - 15 år. Maks. effektiv rente 35,07 %.
Inventive Logic S.C. (Org. 993 847 887) 1964 Vika, 0125 OSLO

Bliżej nas