8c69691088a908a7e0a4fcc15d8a12bc
Forum Norwegia
Witamy, Gość
Zaloguj się albo Zarejestruj.    Zapomniałeś hasło?
(1 wejść) (1) Gość
#253908
Grzegorz Bulhak
(privatimport)
(Użytkownik)
Wiking
Posty: 8
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: 0  
a kto bogatemu zabroni.....
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253910
K T
(Imperator1988)
(Użytkownik)
Maniak
Posty: 2133
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: -6  
To odpal Wiedzmina 3 na kompie z renderingiem siersci wilkow i sprawdzisz poco jest komp za 35 000 NOK albo chociaz GTA V jak niebawem sie pojawi.

A pozatym samochod jest nie tylko do Norwegii lecz na urlop rowniez kiedy sie przydaje szybkosc 300 km/h na Niemieckim autobahnie a nie tylko przyspieszenie. Aha i szpan jest niezwykle wazny wiesz jaka to faza otworzyc na wiosce u kuzynow maske i pokazac znaczek AMG lub Alpina lub M-power. Albo zwozic dziewczyny na impreze i zaprezentowac jakie to jest uczucie jak samochod od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy przyspiesza, pewnie czegos takiego jeszcze nieczuly bo lokalnych menelikow na taka zabawke niestac

PS. Dobrze ze wierzysz ze FrP podniesie do 110 km/h fartsgrense conajmniej w Norwegii bo obecnie to chyba na 100 jeszcze stoi socjalistyczny ciemnogrod
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253912
Karol K
(Karol.Ky)
(Użytkownik)
Maniak
Posty: 2470
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: 44  
Imperator1988 napisał:
To odpal Wiedzmina 3 na kompie z renderingiem siersci wilkow i sprawdzisz poco jest komp za 35 000 NOK albo chociaz GTA V jak niebawem sie pojawi.

A pozatym samochod jest nie tylko do Norwegii lecz na urlop rowniez kiedy sie przydaje szybkosc 300 km/h na Niemieckim autobahnie a nie tylko przyspieszenie. Aha i szpan jest niezwykle wazny wiesz jaka to faza otworzyc na wiosce u kuzynow maske i pokazac znaczek AMG lub Alpina lub M-power. Albo zwozic dziewczyny na impreze i zaprezentowac jakie to jest uczucie jak samochod od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy przyspiesza, pewnie czegos takiego jeszcze nieczuly bo lokalnych menelikow na taka zabawke niestac

PS. Dobrze ze wierzysz ze FrP podniesie do 110 km/h fartsgrense conajmniej w Norwegii bo obecnie to chyba na 100 jeszcze stoi socjalistyczny ciemnogrod


90 km/h mozna poszalac
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253913
P. yy
(kirkebrann)
(Użytkownik)
Stały Bywalec
Posty: 226
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: -48  
Imperator1988 napisał:
To odpal Wiedzmina 3 na kompie z renderingiem siersci wilkow i sprawdzisz poco jest komp za 35 000 NOK albo chociaz GTA V jak niebawem sie pojawi.

PS. Dobrze ze wierzysz ze FrP podniesie do 110 km/h fartsgrense conajmniej w Norwegii bo obecnie to chyba na 100 jeszcze stoi socjalistyczny ciemnogrod
haha,zawsze można zostać zlapanym że średnia prędkością 186km/h jak pewien kliszczun na dozwolonych 100 i stracić prawko
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253914
K T
(Imperator1988)
(Użytkownik)
Maniak
Posty: 2133
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: -6  
Haha na 4-felt tez trzeba sie patrzec na boki i patrzec szczegolnie na wjazdy na autostrade bo tam lubia norweskie pieski sie ukrywac hehe.

Jakim cudem Escorta do 186 km/h rozbujales, satan dmuchal w silnik haha? To chyba kliszczun dostal betinget na 2 lata zawieszenia za tyle na setce znajac lokalne prawo socjalistow uznajace kierowcow za zlo gorsze od pedofila
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253915
P. yy
(kirkebrann)
(Użytkownik)
Stały Bywalec
Posty: 226
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: -48  
Imperator1988 napisał:
Haha na 4-felt tez trzeba sie patrzec na boki i patrzec szczegolnie na wjazdy na autostrade bo tam lubia norweskie pieski sie ukrywac hehe.

Jakim cudem Escorta do 186 km/h rozbujales, satan dmuchal w silnik haha? To chyba kliszczun dostal betinget na 2 lata zawieszenia za tyle na setce znajac lokalne prawo socjalistow uznajace kierowcow za zlo gorsze od pedofila
haha ,escorta?pojebalo,ją go uzywalem tylko 3 miesiące rozpadł by sie przy takiej prędkości i nie do 186tylko 186 było snitte złapali mnie dopiero w holmestrand cywilnym bmw
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253916
Jon Doe
(Joseph)
(Użytkownik)
Maniak
Posty: 1935
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: 28  
gabriel napisał:
privatimport napisał:Przykladowo 2 tyg temu sciagalem bmw E61 530 z silnikiem 231hk 2006r i cena koncowa po oplatach to 180.000tys koron . Full wyposazenie, pelen fabryczny M pakiet , Heads Up Display, itd.
WEŹ I SIĘ NIE OŚMIESZAJ ....!!! .
BMW I W DODATKU SZROT Z 06 ROKU ... ZA 180 TYS ... !!! ha ha HA ... - dobre dla młodych wioskowych cebulaków ...!!! .
TEŻ Mi rewelacja ...!
za taką kwotę , przy odrobinie cierpliwości , to Tu bez problemu , można kupić TRZY VW Sharan z 06 .
Też Full wypas z PRAWDZIWYM SERWISEM ... A nie naciąganym ... Z gebelsowa ...! .
---
Chcesz być wiarygodny , to podaj końcową cenę ... Full Nówki z Polskiego lub Czeskiego Salonu Skody Yeti już po rejestracji Tu w Norge ! / + twoja prowizja / np. tegoroczny rocznik ... !!! .
Ceny trzech serwisowych salonów ogólnie dostępne w Necie ...!!!



odezwał się miłośnik felci pełnoletniej i wieśvagena co spala olej i paliwo 1:1....

A jeśli chodzi o sharany z 2006 to znajdź inteligencie takiego co kosztuje poniżej 100k, golfa nawet nie znajdziesz.
www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL/MAKE=817&PRICE_FROM=50001&sort=0&CAR_MODEL/MODEL=1442&PRICE_TO=100000
poza tym ładowanie silnika 1.9 do tak dużego/ciężkiego samochodu to bezsens 200 może 300k i po jednostce napędowej..

weź się napij lepiej więcej weekend jest to moszna.....
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253918
K T
(Imperator1988)
(Użytkownik)
Maniak
Posty: 2133
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: -6  
A to swinie cywilnie i to nawet BMKi se sprawili dobrze wiedziec. A na co wymieniles Escorta hehe ?
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253919
P. yy
(kirkebrann)
(Użytkownik)
Stały Bywalec
Posty: 226
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: -48  
Joseph napisał:
gabriel napisał:
privatimport napisał:Przykladowo 2 tyg temu sciagalem bmw E61 530 z silnikiem 231hk 2006r i cena koncowa po oplatach to 180.000tys koron . Full wyposazenie, pelen fabryczny M pakiet , Heads Up Display, itd.
WEŹ I SIĘ NIE OŚMIESZAJ ....!!! .
BMW I W DODATKU SZROT Z 06 ROKU ... ZA 180 TYS ... !!! ha ha HA ... - dobre dla młodych wioskowych cebulaków ...!!! .
TEŻ Mi rewelacja ...!
za taką kwotę , przy odrobinie cierpliwości , to Tu bez problemu , można kupić TRZY VW Sharan z 06 .
Też Full wypas z PRAWDZIWYM SERWISEM ... A nie naciąganym ... Z gebelsowa ...! .
---
Chcesz być wiarygodny , to podaj końcową cenę ... Full Nówki z Polskiego lub Czeskiego Salonu Skody Yeti już po rejestracji Tu w Norge ! / + twoja prowizja / np. tegoroczny rocznik ... !!! .
Ceny trzech serwisowych salonów ogólnie dostępne w Necie ...!!!



odezwał się miłośnik felci pełnoletniej i wieśvagena co spala olej i paliwo 1:1....

A jeśli chodzi o sharany z 2006 to znajdź inteligencie takiego co kosztuje poniżej 100k, golfa nawet nie znajdziesz.
www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL/MAKE=817&PRICE_FROM=50001&sort=0&CAR_MODEL/MODEL=1442&PRICE_TO=100000
poza tym ładowanie silnika 1.9 do tak dużego/ciężkiego samochodu to bezsens 200 może 300k i po jednostce napędowej..

weź się napij lepiej więcej weekend jest to moszna.....
też mnie zastanawia skąd ten mitomqn wzial takie ceny,yaris kilkuletni kosztuje ponad 100klockow
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#253920
K T
(Imperator1988)
(Użytkownik)
Maniak
Posty: 2133
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Odp.:rejestracja samochodu z polski 11 Miesięcy, 2 Tygodni temu Oklaski: -6  
Nie no bez przesady z ta geyota to niekosztuje kilkuletnie ponad 100k NOK. Ale inne pojazdy sa dosc drogie nawet te ktorych by nikt niechcial poza transporterem robotnikow do pracy. A na co Escorta zmieniles?
 
Loguj się Loguj się  
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 Wpis sponsorowany (Ogłoszenie promowane)

(Animus Animus)
(Gość)
Wiking
Posty: 0
Użytkownik jest onlineKliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika

Promocja!! Kursy Norweskiego w atrakcyjnej ofercie

Animus Learning School. Nowa szkoła - doświadczeni lektorzy. Doświadczona i wykwalifikowana kadra lektorska z płynna znajomością języka norweskiego, angielskiego oraz polskiego oferuje od ponad 4 lat kursy w zakresie języka norweskiego na wszystkich poziomach zawansowania.  Cieszymy sie dużym zadowoleniem oraz wysoka frekwencja na kursach doprowadzających do Norskprøve3.  Głównym założeniem szkoły, jest nie tylko gruntowne opanowanie słownictwa oraz gramatyki, ale przede wszystkim skupienie sie na rozwijaniu ...
Zobacz więcej

Kontakt

Lokalizacja: Oslo, okręg miasta

+Kup wpis sponsorowany
Idź na dółUlubione: 0
Idź do góry

Nowe zdjęcia użytkowników


Zdjęcia naszych użytkowników
Zobacz więcej ...

Szukaj znajomych!


Zdjęcia naszych użytkowników
Zobacz więcej ...
wiek od 18 do 45 lat
Szukaj znajomych

Ogłoszenia promowane

Wspólna podróż

Pokaż wszystkie połączenia

70cec109e876cc55ae3069d6e192195c

Foto dziennik


e4c8665c90a1407908b709be303c7dd9

Bliżej nas