Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Czytali temat:
Łukasz Obrzut Agata Dymna Mateusz Celmer (6262 niezalogowanych)
1399 Postów
cyc cyc
(cysiek2)
Maniak
a rysa na szybie to na co ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -7  
Odpowiedz   Cytuj
137 Postów
Damian C
(dpcphoto)
Stały Bywalec
jasta102 napisał:
Polaku
zebys srodowiska nie trul
Rozumiem więc że po dlugim namyśle zrozumiałeś że EU nie dotyczy tylko części i podzespołów związanych z bezpieczeństwem. Brawo!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
Marcin Podolak
(kasztan_pwsw)
Wiking
Ten janek to niezły strzał, ja nie wiem skąd on sie urwał. Chyba jakiś polski kompleks ma, byle nabić post, byle obrazić i bardzo często nic ciekawego nie wnosi do dyskusji oprócz obelg i cwaniactwa, a informacje które podaje często mijają się z prawdą bądz nie mają sensu z dyskusją. No cóż, takie życie. Ja mogę jedynie dodać że w sobotę niemal niemożliwe jest zrobić EU.

Dalej jednak ciekawi mnie jedna rzecz. Jeśli byłem w warsztacie X który wykrył mi pewne błędy (powiedzmy 5 rzeczy) i jadę później zrobić właściwe EU do warsztaty Y (mogę tak chyba zrobić, prawda?) to oni sprawdzają wtedy tylko te 5 podpunktów czy sprawdzają auto raz jeszcze od podstaw znajdując jeszcze dodatkowo powiedzmy 3 inne rzeczy?

Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
kasztan_pwsw napisał:
Ten janek to niezły strzał, ja nie wiem skąd on sie urwał. Chyba jakiś polski kompleks ma, byle nabić post, byle obrazić i bardzo często nic ciekawego nie wnosi do dyskusji oprócz obelg i cwaniactwa, a informacje które podaje często mijają się z prawdą bądz nie mają sensu z dyskusją. No cóż, takie życie. Ja mogę jedynie dodać że w sobotę niemal niemożliwe jest zrobić EU.

Dalej jednak ciekawi mnie jedna rzecz. Jeśli byłem w warsztacie X który wykrył mi pewne błędy (powiedzmy 5 rzeczy) i jadę później zrobić właściwe EU do warsztaty Y (mogę tak chyba zrobić, prawda?) to oni sprawdzają wtedy tylko te 5 podpunktów czy sprawdzają auto raz jeszcze od podstaw znajdując jeszcze dodatkowo powiedzmy 3 inne rzeczy?

Pozdrawiam.

a wytłumacz polaczku prościej
co chcesz zakombinować
gdzie byś oszukać pragnął
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
1399 Postów
cyc cyc
(cysiek2)
Maniak
mozesz pojechac do innego warsztatu Y i sprawdza tylko te 5 usterek


a jasiek to typowy polonorek co polski kompleks ma, byle nabić post, byle obrazić i bardzo często nic ciekawego nie wnosi do dyskusji oprócz obelg i cwaniactwa, a informacje które podaje często mijają się z prawdą bądz nie mają sensu z dyskusją.

pewnie od tego ze lyka norweskie bialko
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -15  
Odpowiedz   Cytuj
137 Postów
Damian C
(dpcphoto)
Stały Bywalec
kasztan_pwsw napisał:
Dalej jednak ciekawi mnie jedna rzecz. Jeśli byłem w warsztacie X który wykrył mi pewne błędy (powiedzmy 5 rzeczy) i jadę później zrobić właściwe EU do warsztaty Y (mogę tak chyba zrobić, prawda?) to oni sprawdzają wtedy tylko te 5 podpunktów czy sprawdzają auto raz jeszcze od podstaw znajdując jeszcze dodatkowo powiedzmy 3 inne rzeczy?

Pozdrawiam.

To warsztat X ma zrobić EU! Później możesz pojechać do warsztatu Y na etterkontroll i oni sprawdzają czy naprawiłeś usterki które znalazł warsztat X
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
137 Postów
Damian C
(dpcphoto)
Stały Bywalec
Pewnie wielu słyszało o nowych przepisach dotyczących przeglądów technicznych a wchodzących z opóźnieniem bo dopiero 7 kwietnia 2015.
Jedną z najciekawszych zmian jest to, że począwszy od tej daty zatwierdzenie przeglądu ma być wysłane do Statens vegvesen zanim klient otrzyma kluczyki do swojego samochodu. Dlaczego? A dlatego że w losowo wybranych przypadkach już na etapie wysyłania elektronicznego dokumentu ja jako diagnosta mogę dostać ze SV informację typu TEN SAMOCHÓD ZOSTAJE NA WARSZTACIE PRZEZ NASTĘPNE 30 MIN. W ciągu pół godziny na miejscu pojawia się kontroler SV i sprawdza po pierwsze i najważniejsze czy auto jest faktycznie na miejscu przeglądu a po drugie sprawdza stan techniczny wozu i porównuje ze stanem opisanym na elektronicznym dokumencie który kilkanaście minut wcześniej mu wysłałem
W razie niezgodności warsztat traci oczywiście uprawnienia do wykonywania EU kontroll plus kara finansowa.
Pozdrawiam wszystkie warsztaty zajmujące się PKK
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
klimek napisał:
Pewnie wielu słyszało o nowych przepisach dotyczących przeglądów technicznych a wchodzących z opóźnieniem bo dopiero 7 kwietnia 2015.
Jedną z najciekawszych zmian jest to, że począwszy od tej daty zatwierdzenie przeglądu ma być wysłane do Statens vegvesen zanim klient otrzyma kluczyki do swojego samochodu. Dlaczego? A dlatego że w losowo wybranych przypadkach już na etapie wysyłania elektronicznego dokumentu ja jako diagnosta mogę dostać ze SV informację typu TEN SAMOCHÓD ZOSTAJE NA WARSZTACIE PRZEZ NASTĘPNE 30 MIN. W ciągu pół godziny na miejscu pojawia się kontroler SV i sprawdza po pierwsze i najważniejsze czy auto jest faktycznie na miejscu przeglądu a po drugie sprawdza stan techniczny wozu i porównuje ze stanem opisanym na elektronicznym dokumencie który kilkanaście minut wcześniej mu wysłałem
W razie niezgodności warsztat traci oczywiście uprawnienia do wykonywania EU kontroll plus kara finansowa.
Pozdrawiam wszystkie warsztaty zajmujące się PKK


No i skończy się kombinowanie w dwie strony, "kupowania" EU jak i przeginania z diagnozą żeby naciągnąć klienta na naprawę w warsztacie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok