Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Praca w Trondheim - Norwegia

Czytali temat:
(5332 niezalogowanych)
5 Postów
Wiking
Witam,

od przyszłego semestru (tzn. od sierpnia) będę studiowała w Norwegii (dokładnie w Trondheim). Jadę tam na wymianę w ramach programu Erasmus. Postanowiłam rozejrzeć się za jakąś pracą . Może moglibyście mi cos podpowiedzieć?

Studiuję pedagogikę (jestem na IV roku) i mam dość duże doświadczenie w tej dziedzinie, swoją „działalność” pedagogiczną rozpoczęłam w wieku 16 lat (jako harcerka prowadziłam zbiórki zuchowe, a także byłam wolontariuszką w domu dziecka). Z każdym rokiem moje doświadczenie rosło (i przestało być wyłącznie wolontariacie).

Oprócz tego jestem absolwentką filologii słowiańskiej.

Czy moglibyście mi podpowiedzieć, jak szukać pracy w powyższych dziedzinach? Jako opiekunka do dzieci? Lektorka języków obcych (może w jakiejś szkole językowej, a może są firmy, które współpracują z Polską, Rosją, Słowenią lub Bułgarią i potrzebują osób, które będą z tamtejszymi pracownikami rozmawiały w oryginale lub nauczą pracowników tych języków?)? A może są jakieś odpowiedniki polskich domów kultury i tam mogłabym organizować różne zajęcia/imprezy kulturalne? A może w przedszkolach potrzebni są polscy pedagodzy (moja koleżanka pracowała kiedyś w Norwegii w przedszkolu, do którego chodziły polskie dzieci. Ale nie było to w Trondheim).

Z góry bardzo dziękuję za pomoc,
pozdrawiam,
Aga
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 3  
Odpowiedz   Cytuj
1371 Postów
Barbara H
(barbara67)
Maniak
Witaj Aga

Gratuluje ci ze dostalas sie w ramach tego programu na studia do No. - mam nadzieje, ze umiesz porozumiec sie po ang.