Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

reklama | kup tutaj »

agencje pracy w polsce - Norwegia

Czytali temat:
Dariusz Kostka Łukasz Sss Klaudia Przemus AREK BUCZEK Piotr B Paulina K (5242 niezalogowanych)
2 Posty
Wiking
Dzień doberek , od jakiegoś czasu szukam pracy w Norwegii , trochę na własną rękę ( coś tam języka znam ) , trochę przez agecje - no właśnie polećcie proszę jakieś dobre agencje działające na terenie PL i załatwiające pracę w Norwegii . Jestem kierowcą autobusu , mam również 7 letnie doświadczenie w pracy w logistyce -wszystkie wózki , znajomość pracy magazynów i terminali kontenerowych . Z góry dziękuję za pomoc .Pozdrawiam .
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -7  
Odpowiedz   Cytuj
1501 Postów
Joanna Kuchnicka
(Asikhb)
Maniak
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -5  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Wiking
Dzięki , ale jeśli chodzi o kierowcę to raczej autobus , bo nie mam kategorii C tylko D . Zależy mi na namiarach na jakieś sprawdzone agencje pracy na terenie Polski , które załatwiają robotę w Norwegii . Ale dzięki za zainteresowanie
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 14  
Odpowiedz   Cytuj
1633 Posty
Jan .
(WujekJanek)
Maniak
przemo82 napisał:
Dzięki , ale jeśli chodzi o kierowcę to raczej autobus , bo nie mam kategorii C tylko D . Zależy mi na namiarach na jakieś sprawdzone agencje pracy na terenie Polski , które załatwiają robotę w Norwegii . Ale dzięki za zainteresowanie

Acha, czyli Kolega ma pomysł, że nie wyjeżdżając z Polski załatwi sobie Kolega pracę w Norwegii, a potem przyjedzie tu do nas już na gotowe...

Oczywiście praca będzie legalna. Na umowę. Najlepiej odrazu FAST, stałe godziny pracy. Naturalnie heltid.
No imieszkanie w pakiecie, służbowe. Dobra stawka za godzinę. Żadnych pracujących dni w weekend, no chyba że płatne powiedzmy 1000 koron na godzinę.