Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

3
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Czytelnia

Norwescy operatorzy telefonii komórkowej

Udostępnij
na Facebooku
5
Norwescy operatorzy telefonii komórkowej


Z czyich usług korzystacie?


MyCall

mycall.no

fot. mycall.no

Wcześniej Lebara AS, to norweski operator telefonii komórkowej, który swoje oferty kieruje głównie do klientów dzwoniących często za granicę. Lebara zmieniła nazwę na MyCall w roku 2012, a główna siedziba obecnej firmy znajduje się w Helsfyr w Oslo.

Osoby zatrudnione w MyCall to społeczność multikulturowa – około 80 procent pracowników pochodzi z innych krajów. Kontakt z obsługą klienta możliwy jest w dwudziestu różnych językach. Właśnie z tego względu operator cieszy się tak dużą popularnością wśród mieszkających w Norwegii Polaków.

 

Abonament

Dostępne są cztery opcje abonamentu – 99 NOK, 199 NOK, 349 NOK oraz 499 NOK. Najtańsza opcja to 50 darmowych minut do ponad 130 krajów, 100 minut na połączenia w Norwegii, 100 SMSów, 100MMSów oraz 100MB danych do wykorzystania.

Płacąc abonament w wysokości 499 koron, klient otrzymuje 750 darmowych minut do ponad 130 krajów, darmowe połączenia na terenie Norwegii, darmowe SMSy i MMSy oraz 3000MB do wykorzystania.

mycall.no

fot. mycall.no

Telefon na kartę

 

  • Taniej w Norwegii i za granicą
  • 100 NOK gratis w przypadku przeniesienia numeru
  • Brak wiążącej umowy
  • Telefon można doładować bezpośrednio na stronie MyCall

 

mycall.no

fot. mycall.no

 

Cennik połączeń – Norwegia

 mycall.no

fot. mycall.no

Roaming

MyCall dzieli połączenia zagraniczne na osiem stref. Do najkorzystniejszej strefy należą kraje takie jak Dania, Estonie, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Wielka Brytania, Włochy i Szwecja.

Tyle zapłacicie za następujące połączenia:

mycall.no 

fot. mycall.no

Kontakt

Z biurem obsługi można skontaktować się poprzez wysłanie maila lub telefonicznie. Wystarczy wybrać numer 06160 (jeśli dzwonimy z Norwegii) lub +47 81568166 (jeśli chcemy połączyć się z zagranicy). Call center działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00 oraz w weekendy od 10:00 do 16:00.

 

Lycamobile

lycamobile.no

fot. lycamobile.no

Największy wirtualny operator telefonii komórkowej oferujący tanie połączenia krajowe i międzynarodowe. Działa od siedmiu lat, a w tym okresie zdobył ponad 30 milionów klientów w 16 krajach, między innymi w Polsce, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Stanach Zjednoczonych.

 

Ceny połączeń – Norwegia

lycamobile.no 

fot. lycamobile.no

Ceny połączeń – Polska

 lycamobile.no

 fot. lycamobile.no

Kontakt

W razie pytań i wątpliwości warto zwrócić się do obsługi klienta. Ogromną zaletą operatora się wielojęzyczna grupa konsultantów. Wystarczy wybrać numer 3777 (jeśli dzwonisz z numeru Lycamobile) lub 9473 3332 / 2154 7171 (jeśli dzwonisz z innego numeru). Kontakt możliwy jest od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 18:00.

Chess Communication

chess

fot. chess.no

Marka będąca częścią TeliaSonera jest jej tańszą wersją. Firma jest laureatem wielu nagród za wysoką jakość świadczonych usług oraz satysfakcję klientów.

 

Firma została założona w 1999 roku pod nazwą Infitel, po czym sprzedana Idar Villvik w roku 2002. Chess przechodziła z rąk do rąk, od 2006 roku jest własnością szwedzko – fińskiej spółki telekomunikacyjnej TeliaSonera.

Główna siedziba firmy znajduje się  na Møllendalsveien w Bergen.

chess 

fot. chess.no

Co zyskują klienci Chess?

Celem firmy jest zapewnienie taniego i łatwego komunikowania się z innymi. Najważniejszy jest klient, jego wolność i zadowolenie z usług.

  • Brak okresu wiążącego
  • Niskie ceny, najatrakcyjniejszy abonament na rynku
  • Szybki Internet 4G
  • Zniżki dla rodziny i przyjaciół
  • Niskie ceny połączeń także poza granicami Norwegii
  • BankID – możliwość logowania się do konta bankowego bez potrzeby korzystania z karty kodów
  • Pełna kontrola aplikacji poprzez MinSide – profil użytkownika

chess  

fot. chess.no

Kontakt

Z firmą można skontaktować się poprzez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej chess.no .

Możliwy jest także bezpośredni kontakt z konsultantem. Dzwonić można od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty od 9:00 do 15:00.

 

Roaming

Chess oferuje cztery rodzaje abonamentu – 99 NOK, 199 NOK, 299 NOK i 399 NOK. Niezależnie od wybranej opcji, połączenia z Polską są takie same.

chess.no

fot. chess.no

Numery telefonu

  • 06060 – dla klientów dzwoniących z Norwegii
  • +47 815 11 060 – dla klientów z zagranicy

  

Mobile Norway

mobile norway

fot. mobilenorway.no

Norweska firma posiadająca licencję do obsługi sieci komórkowej opartej na technologii GSM i UMTS. W 50 procentach jest własnością dwóch innych operatorów – Network Norway oraz Tele2. Główna siedziba firmy znajduje się w Bryn w Oslo.

 

Mobile Norway to silna korporacja posiadająca stałych właścicieli, którzy o swoich inwestycjach myślą długoterminowo, a ich wizją jest stanie się światowym liderem w zakresie wydajności i kontroli kosztów. Obecnie firma oferuje usługi telefonii komórkowej jednostkom takim, jak Network Norway oraz Tele2.

mobilenorway 

fot. mobilenorway.no

Kontakt

Na stronie internetowej mobilenorway.no znajduje się formularz kontaktowy oraz adresy e-mailowe konsultantów - pytania ogólne można wysyłać na adres info@mobilenorway.no.

Aby porozmawiać z konsultantem, należy zadzwonić pod numer +47 47 91 78 00.

 

Tele2 Norge AS

tele2

fot. tele2.no

Firma jest nośnikiem telekomunikacyjnym, który zapewnia szeroki zakres usług: telefonię stacjonarną, komórkową oraz mobilny dostęp szerokopasmowy. W Norwegii działa od roku 1995.

 

Usługi

Z abonamentem komórkowym od Tele2, klient ma możliwość korzystania z wielu przydatnych usług pomagających zaoszczędzić pieniądze. Usługi te dostarczają nie tylko rozrywkę, ale przede wszystkim zapewniają bezpieczne korzystanie z telefonu.

  • Rabat rodzinny – rabat dla tych, którzy posiadają więcej niż jeden abonament Tele2
  • Dagbledet+ - zapewnia najlepsze doznania czytelnicze, ułatwia dostęp do newsów, kultury, sportu, historii i wielu innych (Koszt: 1 NOK za 2 miesiące korzystania)
  • Antywirus – aplikacja zabezpieczająca urządzenie przed szkodliwymi wirusami (Koszt: 24 NOK miesięcznie)
  • Dodatkowy pakiet danych – idealny dla osób, które często korzystają z Internetu (Koszt dodatkowego 1GB to 79 NOK)
  • Beat - muzyka w telefonie – pozwala na przesył muzyki bezpośrednio na telefon lub komputer (pierwsze dwa miesiące gratis)

tele2  

fot. tele2.no

tele2

fot. tele2.no

Roaming

Poniższe tabele zawierają informacje dotyczące połączeń do Polski i opłaty roamingowe.

tele2.no 

tele2.no

fot. tele2.no

 

Koszt korzystania z Internetu mobilnego na terenie całej Unii Europejskiej:

tele2.no

fot. tele2.no

Kontakt

Z biurem obsługi klienta można kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.

Pytania można kierować na adres e-mail, skorzystać z Twittera lub Facebooka. Możliwy jest także kontakt bezpośredni:
  • Z Norwegii: 02200
  • Z zagranicy: +47 21 31 49 52

  

Network Norway

network norway

fot. networknorway.no

Firma rozpoczęła swoją działalność w 2005 roku, a swój rozrost zawdzięcza częściowo przejęciu One Call oraz MyCall.

 

Na liście klientów Network Norway znajduje się około 10 tysięcy przedsiębiorstw. Firma może poszczycić się zadowoleniem klientów z branży korporacyjnej. Przykłada dużą wagę do indywidualnej obsługi klientów oraz dostosowywania usług do konkretnych potrzeb. Network Norway ma duże doświadczenie – wie, czego oczekują klienci oraz dokłada wszelkich starań, by ich zadowolić.

networknorway.no 

fot. networknorway.no

Network Norway oferuje swoim klientom szeroki wybór usług, dzięki któremu dostosowuje się do indywidualnych potrzeb. Wybrać można jeden z dwóch dostępnych abonamentów, pięć różnych pakietów danych oraz wiele popularnych usług biznesowych.

networknorway.no 

fot. networknorway.no

Roaming

 

Operator oferuje dwa pakiety europejskie:
  • EU pakke 100: 100 minut, 100 SMSów; koszt to 69 NOK miesięcznie
  • EU pakke 250: 250 minut, 250 SMSów; koszt to 119 NOK miesięcznie

 

Kontakt

Na stronie internetowej networknorway.no znajduje się formularz, w którym wystarczy wpisać swój numer telefonu, by oddzwonił konsultant.

Bezpośredni kontakt z obsługą klienta możliwy jest poprzez wybranie numeru 09060 (jeśli dzwonimy z Norwegii) lub +47 51 84 64 00 (jeśli znajdujemy się za granicą). Kontakt możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 19:00. Konsultanci pracują także na zmianę nocną: poniedziałek – piątek (19:00 – 22:00) oraz sobota i niedziela (8:00 – 22:00).

 

Telenor

telenor.no

fot. telenor.no

Norweska firma telekomunikacyjna założona w roku 1855 jako Telegrafverket. W 1969 roku zmieniła nazwę na Televerket, a od roku 1994, kiedy stała się spółką akcyjną, występuje pod nazwą obecną.

Do roku 1998 Telenor posiadała monopol na usługi komunikacyjne dla norweskich klientów prywatnych. Obecnie zatrudnia około 23 tysięcy pracowników, z czego 12 tysięcy poza granicami kraju. Większościowy pakiet akcji Telenor należy do państwa, a w 2006 roku wartość firmy wzrosła do 125 miliardów koron.

telenor.no 

fot. telenor.no

Roaming

Feriesurf EU - korzystając z Internetu za granicą płacisz 29 koron na dobę za 40MB. Gdy limit zostanie wyczerpany, przesył zatrzymuje się i nie obciąża użytkownika dodatkowymi kosztami. Na tych samych warunkach można także skorzystać z opcji Ukespakke EU. 300MB tygodniowo kosztuje 199 koron.

 

 

  • Koszt SMSa: 1,99 NOK
  • Koszt MMSa: 5 NOK

 

 

 

Ceny połączeń do Polski:

telenor.no

fot. telenor.no

Kontakt

W celu skontaktowania się z obsługą klienta Telenor, należy zadzwonić pod numer 05000 (z telefonu stacjonarnego) lub 09000 (z telefonu komórkowego). Konsultanci pracują codziennie w godzinach 8:00 – 20:00.

Możliwe jest także telefonowanie z zagranicy - +47 223 (z telefonu stacjonarnego) oraz +47 915 09000 (z telefonu komórkowego).

Łatwym sposobem nawiązania kontaktu jest także Facebook. Odpowiedź na nurtujące pytania otrzymany od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w weekendy od 10:00 do 20:00.

 

 

 

Źródła: wikipedia.org / chess.no / mobilenorway.no / tele2.no / networknorway.no / telenor.no / mycall.no / lycamobile.no

Zdjęcie frontowe: fotolia.pl - royalty free



Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


Mocarny Knur

18-02-2015 07:59

A jeszcze co do dzwonienia za granicę, to najlepiej kupić bramkę VoIP i skorzystać z jednego z operatorów betamax: backsla.sh/betamax Robię tak od ponad 10 lat. I jeszcze jeden plus: Norwegia jest poza EU, więc w betamaxie mamy rozmowy nie obciążone europejskim VATem. W przypadku rejestracji w Polsce doliczają 15 % vatu luxemburskiego.

Jon Doe

17-02-2015 23:06

WujekJanek napisał:
Jestem pod wrażeniem.
Autor artykułu opanował umiejętność poruszania się po stronach www firm telekomunikacyjnych, oraz kombinację klawiszy CTR+C - CTR+V

Ale przede wszystkim jest to przełomowy artykuł w historii portalu.
REWOLUCYJNY.
Zauważyliście ten nowy styl dziennikarski?

Artykuł powinien zakończyć się pytaniem: A co Wy o tym myślicie, z usług jakich dostawców korzystacie?

A tu nic. Cisza...


tak jak Adaś:

Michał N

17-02-2015 23:01

Jest taki operator który jest dobry do rozmów krajowych jak i zagranicznych MyCall

Mocarny Knur

17-02-2015 17:53

Nie ma operatora, który byłby dobry zarówno do rozmów krajowych, jak i zagranicznych. Na dzień dzisiejszy sprawdza się telefon dual-sim i karta Chess do rozmów krajowych a Chilli mobil do zagranicznych. Od jesieni wchodzi trzeci gracz na rynek - ICE dostał koncesję na VoLTE i zapewnił sobie dostęp do infrastruktury 2g/3g. Możliwe, że ceny w Norge spadną tak, jak spadły w Polsce dzięki wejściu Playa.

Jan .

17-02-2015 17:42

Jestem pod wrażeniem.
Autor artykułu opanował umiejętność poruszania się po stronach www firm telekomunikacyjnych, oraz kombinację klawiszy CTR+C - CTR+V

Ale przede wszystkim jest to przełomowy artykuł w historii portalu.
REWOLUCYJNY.
Zauważyliście ten nowy styl dziennikarski?

Artykuł powinien zakończyć się pytaniem: A co Wy o tym myślicie, z usług jakich dostawców korzystacie?

A tu nic. Cisza...

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok