The Lunchbox to spot reklamowy, który wzruszył miliony internautów.
kitchen.no/youtube.com/screenshot
23 maja norweska agencja reklamowa The Kitchen opublikowała nagranie przygotowane na zlecenie Norweskiego Departamentu do spraw Dzieci, Młodzieży i Rodzin (Budfir). Ma ono pomóc znaleźć więcej rodzin zastępczych w Norwegii.
Chwytający za serca spot reklamowy The Lunchbox w ciągu tygodnia odnotował 120 milionów wyświetleń. We współpracy z Budfir agencja chce udowodnić, że siła drzemie w szczególnie w dziecięcej społeczności. Oceńcie sami!
Spot zaczyna się w scenerii popularnej w branży reklamowej: dzieci jedzą lunch podczas przerwy w szkole. Pudełko na prowiant jednego z uczniów okazuje się jednak puste, więc dla zabicia czasu chłopiec opuszcza salę lekcyjną i snuje się po korytarzu.
Po powrocie orientuje się, że jego pojemnik na lunch zapełnił się jedzeniem. Rozglądając się po klasie, zauważa, że taką niespodziankę zrobili mu koledzy i koleżanki z sąsiednich ławek, którzy po kryjomu podzielili się własnym posiłkiem.
Nagranie ma zachęcić do adopcji
Spot norweskiej agencji The Kitchen – będącej wspólnym przedsięwzięciem Leo Burnett (międzynarodowej agencji z siedzibą także w Polsce) i Publicis – to element większej kampanii zainicjowanej przez Norweski Departament do spraw Dzieci, Młodzieży i Rodzin. Ma on za zadanie propagować tworzenie rodzin zastępczych dla dzieci z norweskich domów dziecka i zachęcać do adopcji. Przede wszystkim pokazuje jednak, że siła drzemie w społeczeństwie.
Nagranie spotkało się do tej pory z pozytywnym odzewem ze strony milionów internautów. W komentarzach na łamach portali społecznościowych powtarzały się pochwały i emocjonalne reakcje wzruszonych odbiorców.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.